środa, 22 lipca 2015

Dietetyczne racuchy po ok. 35 kcal każdy

 



















   Składniki:

  • 130 g mąki
  • 150 ml mleka 0,5% tłuszczu
  • 2 małe jajka
  • 2  łyżeczki cukru (najlepiej brzozowego)
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • cynamon do smaku


   Wykonanie:

 Zmiksuj mąkę z mlekiem, jajkami i cukrem. Następnie dodaj  proszek do pieczenia i cynamon (ile dasz, zależy od Ciebie). Obierz jabłka, zetrzyj na tarce z grubymi oczkami. Dodaj do ciasta i mieszaj (nie miksuj!). Smaż na patelni teflonowej bez tłuszczu lub z odrobiną oleju słonecznikowego (ale żeby nie było go za dużo, rozprowadź olej watą tj. na zdjęciu niżej). Pamiętaj, że bez tłuszczu mają mniej kcal!!! Smaż na małym ogniu i pilnuj, aby się nie przyklejały do patelni. Czy usmażysz lekko czy (tak jak ja) troszkę mocniej, zależy tylko od Ciebie! 
   Z tego przepisu mi wychodzi 25 racuchów. Każdy ma około 35 kcal. Podziel je na kilka śniadań lub drugich śniadań lub podwieczorków lub kolacji! Najlepiej po 5. Wtedy ilość kcal wyniesie około 175 kcal i wystarczy nam ich na 5 dań! 

   SMACZNEGO!!!








3 komentarze :

  1. Mmm Racuchy
    Zrobiłaś mi chęć na jedzenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A posmarowane dżemem są jeszcze lepsze ;)

      Usuń
  2. Racuchyy!! <3

    violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1