niedziela, 5 lipca 2015

   Witam,
dziękuję ślicznie autorce bloga ,,Niezwykłe życie" za nominacje do Libster Blog Award. 


Czym jest ten cały Award?

Libster Blog Award jest nominacją innego blogera. Polega to na nominowaniu blogów które nam się podobają i uważamy, że zasługują na większą "sławę". Jest to uznanie za wykonywaną pracę na blogu. Nagroda jest przeznaczona dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów co daje możliwość na rozpowszechnienie. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania zadane przez nominującego, nominować następne blogi (NIE WOLNO NOMINOWAĆ OSOBY KTÓRA NOMINOWAŁA CIEBIE) i zadać im pytania. O NOMINACJI TRZEBA POINFORMOWAĆ NOMINOWANĄ OSOBĘ. PAMIĘTAJCIE PYTAŃ POWINNO BYĆ (ale nie musi) BYĆ TYLE CO OSÓB NOMINOWANYCH.

Moje nominacje:
Życie na wesoło: podoba mi się to, że stale dodajesz coś nowego i dbasz o swojego bloga :)
Każdy dzień: na blogu piszesz bardzo ciekawie i dodajesz ładne zdjęcia :)
Kino to jest sztuka: rewelacyjny blog! Po prostu :)
Idealnie, nie idealne malinowe usta: masz świetne posty :)
Written By Life: niezwykle ciekawe i wciągające posty :)

   Pytania dla Was
1. Kiedy zaczęliście pisać bloga i dlaczego?
2. Co zmienilibyście na swoich blogu?
3. Chcielibyście, aby Wasz blog był Waszym początkiem kariery?
4. Ulubiona książka, film, zajęcie, potrawa, zwierzę.
5. Jesteście zadowoleni ze swojego życia? Co byście w nim zmienili? Co chcecie robić w przyszłości?

   Moje odpowiedzi: 
1. Co Was motywuje do pisania bloga? 
 Blog jest dla mnie oderwaniem do rzeczywistości, mogę na nim bez problemu dodawać posty, które są odzwierciedleniem mnie, czyli dotyczące mody.
2.  Dlaczego akurat taka tematyka?
Uwielbiam modę i projektowanie ubrań. Właśnie dlatego dodaję posty ze stylizacjami, które sama dopasowuję. 
3. Czym interesujecie się poza pisaniem?
Moda, taniec, fotomodeling, modeling, fotografia, projektowanie ubrań i wnętrz, kocham dzieci, lubię pisać scenariusze i różne opowiadania.
4.  Blog to dla Was przyjemność czy obowiązek?
Zdecydowanie przyjemność. :)
5. Ile pracujecie nad postami? To dla Was proste czy trudne?
Ja dobieram ubrania, robię zdjęcia i te najlepsze wrzucam na bloga. Jest to dla mnie proste i ciekawe. :)
6. Co jest dla Was niemożliwe?
Szczerze? Jak dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych, bo jeśli się czegoś bardzo chce, to wszystko jest możliwe, tylko potrzeba na to czasu. 
7. Jakie jest Wasze największe marzenie?
Zwiedzić mnóstwo miejsc na świecie, pracować z dziećmi i przy okazji zostać znaną blogerką, fotomodelką lub modelką. Chociaż wiem, że wtedy będę musiała zrezygnować z pracy z dziećmi. Chciałabym też skoczyć na bungee, chociaż mam lęk wysokości. :)
8. Macie osobę dla której zrobilibyście wszystko?
Jak na razie to nie.
9Macie jakieś zwierzaki? Jak tak to jakie?
Mieszkam na wsi, więc mam wiele zwierząt. :) Ostatnio nawet dołączyły do mojego gospodarstwa dwa małe zajączki. :)
10. Czy jakaś książka lub film zainspirowała Was do pisania, czy może Wasze życie?
Raczej życie. Filmy i książki powodują u mnie myślenie o życiu, o problemach. 

    Więc to tyle.  
   Jeszcze raz baaardzo dziękuję za nominacje. :) 
   Proszę jeszcze wszystkich nominowanych, aby mi napisali w komentarzu, gdy odpowiedzą na wszystkie pytania. Z góry dziękuję pięknie! :)

5 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację :-) przepraszam że Cię poprawię ale mój blog nosi nazwę Idealnie, nie idealne malinowe usta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo za ten błąd. Już poprawiam i dziękuję za wskazanie go :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania. Jest to dla mnie ważne bo mogę cię dzięki temu troszkę poznać. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję serdecznie za nominacje.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Skoro lubisz pisać scenariusze to mam konkurs w sam raz dla ciebie, słyszałaś o nim? https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci/photos/a.282628315251447.1073741828.271390773041868/466562290191381/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1