poniedziałek, 31 sierpnia 2015

15 najlepszych stylizacji z Instagrama zagranicznych celebrytek

   Po przeglądaniu wielu profili na Instagramie zagranicznych celebrytek, wybrałam 15 najlepszych wg mnie stylizacji, stworzonych nie dłużej, niż miesiąc temu.

Nicki Minaj


Vanessa i Stella Hudgens


Emma Stone


Kendall Jenner 























Zendaya Coleman






Khloe Kardashian


Kourtney Kardashian
























Beyonce 
























Jenifer Lopez 



















Lucy Hale






Emma Watson

Jessica Stein


Nicole ''Snooki" Polizzy



Carrie Underwood

Demi Lovato


A Wy? Co sądzicie o tych stylizacjach? 

9 komentarzy :

  1. Jessica Stein ma świetną sukienkę! :)

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na Kendall. Wszystkie jej stylizacje mi się podobają i dlatego śledzę jej ig.:)
    pozdrawiam, http://julia-czy-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na Kendall. Widziałam wszystkie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ♥♥ Wygrywa Kendall według mnie^^

    wanko-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oryginalne i jeszcze wyjątkowe, a niektóre z pazurem, inne łagodniejsze i bardziej stonowane. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo dobry pomysł o tych stylizacjach :) Jessica Stein i Emma Stone

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1