poniedziałek, 3 sierpnia 2015

   To już trzeci dzień sierpnia. Wraz z tym miesiącem powróciły do mnie upały. Do Was mam nadzieję, że również. :) Co się z tym wiąże? Baseny dla ochłody. A skoro mamy iść na basen, to warto mieć świetny i modny kostium kąpielowy. 
      
 A jakie są teraz na topie bikini? 

   Nastąpił powrót do lat 40. Wysoko zbudowany dół i usztywniona góra - wyszczuplają optycznie sylwetkę, lecz nie są zbyt dobre do opalania. Modne są też stroje z ażurami, gumowymi taśmami        i falbankami. Rewelacyjnym pomysłem są również klasyczne bikini w marynarskie pasy lub             z napisami. Świetne jest zestawienie transparentnych materiałów (delikatnej siateczki) 
z nieprzezroczystymi tkaninami. Powinny u Was królować bikini w kolorach: żółtego (szczególnie ten w odcieniu soczystej cytryny), barw fluo (limonka i ostry róż). Na pokazach mody bardzo często występował styl boho widoczny w takich akcentach, jak taśmy z indiańskimi wzorami, frędzle 
i wianki. Gottex proponuje łączenie motywów zwierzęcych (pawie pióra, cętki) z etnicznymi wzorami. Do tego muszelki, klamerki i wiązania są mega hot. :)
  Oto kilka zdjęć modnych w tym roku bikini:










A Wam jakie bikini się najbardziej podobają???

17 komentarzy :

  1. Mi podobają się przeróżne rodzaje, nie mam w sumie jakichś takich, które bym sobie szczególnie upodobała;>

    W te wakacje jeszcze ani razu nie byłam nad wodą to w sumie i o bikini się nie martwię;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej spodobały trzy przedostatnie. Są boskie!

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te dwa czarne, bo kocham czarne stroje i sama takie mam :D jak i ten pomarańczowy ostatni, cudne :)
    Pryzmat Obiektywu - jak się podoba, zostań na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam wolę klasyczne, zwykłe bikini:) Nie muszę być modna... Najważniejsze, że dobrze się w tym czuje i mi się podoba:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym kupić nowy strój. Szczególnie teraz,kiedy o nich piszesz. Ale chyba nastąpi to dopiero w przyszłym roku...
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stroje, ale i tak wolę bardziej klasyczne kostiumy :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :) najbardziej spodobał mi się ostatni strój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow I am in love with your style thanks for sharing:) Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you’s like to so I can follow you right back x

    kisses
    http://www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boska, jak ja nie lubię nosić stroi kąpielowych- dwuczęściowych. Tak strasznie się krępuję! Ale, generalnie, propozycje i "topy tego lata" świetnie :)

    Co u mnie? Ostatnia okazja na możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym. Zapraszam serdecznie! :3

    http://hint-of-relief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Triangl i klasyczne czarne bikini ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie! http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. triangl jest supcio !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie najbardziej mi się podobają :)

    wana-wanaa.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na post! Mi najbardziej podobają się bikini Triangl! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi osobiście podobają się stroje w stylu retro z wysokim stanem itp, ale nie są dobrym wyjściem jeśli ktoś chce się opalać, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne! Najbardziej podobają mi się kostiumy w stylu tego z pierwszego zdjęcia. : )

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie jest super! Świetne bikini :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1