czwartek, 22 października 2015

Dlaczego udajemy innych?

   Hejka Kochani!
 Piękna pogoda - prawda? Deszcz, ciemno, nieprzyjemnie, zimno... Dlatego właśnie nie lubię jesieni.  Ale nie o tym dzisiaj.
   Dlaczego ludzie udają kogoś innego? Dlaczego boją się być sobą? No właśnie. Jakie są tego powody? Nie trzeba ich długo szukać. Strach. Strach przed tym, co powiedzą inni, kto co sobie o mnie pomyśli. Żeby ludzie o mnie nie gadali to będę udawać kogoś innego. Tylko po co to wszystko? Czy naprawdę warto udawać kogoś, kim się nie jest? Ludzie, życie jest za krótkie, aby udawać innych. Bądź sobą zawsze i wszędzie!
   Pamiętaj! Ludzie zawsze gadali, wciąż gadają i zawsze będą gadać! Taka ludzka natura! Ale po co się tym przejmować? Życie jest moje i tylko moje i mam głęboko gdzieś to, co kto o mnie myśli. Będę robić to, co chcę i będę ubierać się w to, co che.
 Hejterzy: krytykują innych, bo sami nie mają swojego życia, albo ich życie jest tak nudne, że muszą się interesować innymi. Serio warto się przejmować opiniami takich ludzi? Myślę, że nie.
   No tak. Ale łatwo jest mówić: nie przejmuj się tym, miej gdzieś obelgi innych. Ale jak to zrobić? Co jeśli jest się wrażliwym i to jest jeszcze trudniejsze? Przede wszystkim na to potrzeba czasu. Za każdym razem, gdy usłyszysz coś niemiłego o Tobie, zaśmiej się, pomyśl kim jest ta osoba, co osiągnęła i wtedy uśmiechnięta przejdź koło niej i pokarz, nawet udawaj, że Cię to nie obchodzi, a nawet śmieszy. Na początku będzie to ciężkie, ale z biegiem czasu przyzwyczaisz się do tego i nawet nie będziesz musiał/a już udawać obojętności. Sama przez to przechodziłam, więc wiem, o czym piszę!
   Po prostu zawsze bądź sobą, a z niemiłych komentarzy innych się śmiej! W końcu śmiech to zdrowie!
   Oj, rozpisałam się trochę, ale myślę, że jednak warto to przeczytać i się zastanowić nad tym. :)
Buziaki :*









Bluza: House
Spodnie: Sinsay
Bluzka: Sinsay
Buty: Deichmann

37 komentarzy :

  1. Jesteś bardzo ładna! Post mega. Pozdrawiam :)

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie lubisz jesieni zapraszam do mnie,może poprawi Ci to humor:)
    Świetny post.
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i oczywiście chętnie pomogę :)

      Usuń
  4. Kocham jesień. Za kolory, za parasolki, płaszcze i botki.
    Mogę na spokojnie poczytać książkę z herbatką, po prostu idealnie! :)

    Nienawidzę udawać kogoś innego, w sumie nawet mi to nie wychodzi. Zawsze staram się ujawnić swoją prawdziwą naturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post !
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnyy Post:*
    I bardzo ładnee zdjęciaa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodka bluza :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie piszesz, cudowne zdjęcia ;)
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piszesz bardzo mądrze i sensownie :) pozdrawiam
    ps.swietna bluza !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear!! your blog is really beautiful and your posts are beautiful .
    Would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately !!
    see you soon!!
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie będziemy szczęśliwi, jeśli będziemy udawać kogoś kim nie jesteśmy. Do tego trzeba odwagi, rozumiem nie każdy ma jej, aż tyle, by trwać przy swoim zdaniu i przede wszystkim jakieś mieć. To przyjdzie z czasem. :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ;D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale urocza bluza z uszami! Super to wygląda. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: great pics and fabulous look. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobną bluzę, śliczna stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami fajnie jest poudawać kogoś innego ale udawanie kogoś kimś się nie jest na codzień jest po prostu żałosne :")
    Takich osób nie na widzę w dodatku oni się śmieją z kogoś kto nikogo nie udaje ;)

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie jest byc edycją limitowaną, a jest to szczególnie ważne przy zawieraniu przyjaźni, bo przecież nikt by nie chciał przed własnym przyjacielem udawac kogoś innego. Świetne zdjęcia ! :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepiej być tym unikalnym i jedynym! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi!
    Congratulations on the blog, it looks beautiful!
    I loved the post and photos.
    I have been following his blog. You could also follow me?
    Kisses from Brazil!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze żeby być sobą :) Super fotki.

    Zapraszam na nowe zdjęcia: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfect post:) happy Friday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się, trzeba być sobą w każdej sytuacji
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. masz racje, nie powinno sie nikogo udawac, jednak czasami po prostu sytuacja tego wymaga :D/K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nawet jeśli sytuacja wymaga udawania kogoś innego, to i tak powinno się zachować trochę swoich cech, tak, żeby nie udawać kogoś w 100 % tylko ewentualnie w 60%.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Bardzo mądry post, zgadzam się z Tobą w 100% :)
    + Piękne zdjęcia

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja kochana!
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. gdyby wszyscy byli tacy sami byloby po prostu nudno!
    świetne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :)
      Kolejny powód, żeby zawsze być sobą :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Chyba po prostu boimy sie, ze jak bedziemy soba to nikt nie bedzie nas akceptowal. Ja na szczescie jestem soba i szczerze mam gdzies jakies negatywne opinie na moj temat! Wazne jest to, abym ja sie czula dobrze ze soba! ;3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Obsik za obs? Ja już, teraz ty! A! I + kom :) A tak wgl. to bardzo fajnie to opisałaś, zgadzam się z twoją wypowiedzią w 100 % Jesteś świetna! Ps. bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam :-*

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Tobą. Po co udajemy kogoś, kim nie jesteśmy i tak naprawdę nigdy nie byliśmy? Ja kiedyś strasznie przejmowałam się innymi. Bolała mnie każda obraza czy krzywe spojrzenie. A teraz przechodzę obok takich ludzi z uśmiechem na ustach. Bo ja znam swoją wartość i tego się trzymam. Jestem sobą i nie wstydzę się tego a jak komuś to nie odpowiada, to ja już nic za to nie mogę. Wolę otaczać się ludźmi, którzy mnie akceptują taką, jaką jestem, niż takimi, przed którymi muszę udawać. Fajny post :)

    Ps: pokaż, a nie "pokarz" ;)

    Pozdrawiam, Kreatywna Dagmara

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1