środa, 25 listopada 2015


Hejka moi mili!
Raz jest śnieg, a raz nie ma. Zimno. Mróz już jest przez cały dzień, ale dla zdjęć się poświęciłam i na chwilkę zdjęłam kurtkę. Szczerze, to wolę zimę od jesieni. Przynajmniej deszczu nie ma. Ale jeszcze zimy nie ma!  No ale już wszystko na nią wskazuje. Jeszcze miesiąc i święta! Czyli choinka, jedzenie i rodzinka w komplecie!
Musze się czymś pochwalić. Od dokładnie 3 miesięcy nie jem mięsa. Nigdy za nim nie przepadałam. 25 sierpnia podjęłam decyzję, że przestaję je jeść totalnie. I nie sprawia mi to żadnych trudności. Gdy pomyślę, że te biedne zwierzęta są zabijane, jak to wygląda... zastanawiam się jak mogłam jeść mięso wcześniej...
Koniec o mięsie. Zapraszam do oglądania zdjęć. :D


















  Zdjęcia robiły: Julia, Klara i Tosia. Dziękuję dziewczyny <3

Szal: New Yorker
Kardigan: Reserved
Legginsy: Sinsay
Buty: Deichman
Kurtka: Butik I like




27 komentarzy :

  1. super stylizacja i fotki ! obserwuje z przyjemnoscia i zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia. Co to za tor? Ciekawa miejscówka.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    pozdrawiam
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to tor rowerowy w moim mieście. ;)
      Dziękuję i na pewno wpadnę na Twojego bloga :)

      Usuń
  3. Gratuluję dobrego wyboru z niejedzeniem mięsa, nie przyczyniasz się do zabijania zwierząt ;) Śliczne zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję postanowienia o nie jedzeniu mięsa , dobry wybór ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz 14 lat a na tyle nie wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja-śliczna kurteczka!
    Masz styl :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wytrwałości w niejedzeniu mięsa! ja niestety mięsożerca od dziecka, więc jem i psychicznie przy tym cierpię :(
    super zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://jamaicantrip97.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacje są genialne. w sam raz do szkoły w te chłodne mroźne dni.
    Zdjęcia bardzo dobrej jakości, tekst jest przyjemny do czytania.
    Obserwuję, podoba mi się twój blog i będę zaglądać zdecydowanie częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasem myślę o tym, żeby przestać jeść mięso, ale nie wiem czy dałabym radę ;p
    Tak samo jak ty, wolę zimę niż jesień ;*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę jesień. Jeszcze te zimno można jakoś znieść, ale już w zimę to nie da się wytrzymać


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--- Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję podjęcia decyzji o niejedzeniu mięsa. Sama się na wiele razy decydowałam, ale niestety z powodu problemów zdrowotnych musiałam temu zaprzestać. Mam nadzieję, ze Tobie wyjdzie to w 100% na dobre:)
    Też wolę zimę od jesieni- nie przepadam za deszczowymi dniami:) Super zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam ;)
    pamiętaj tylko o zbilansowanej diecie, żebyś sobie nie zaszkodziła :)

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prowadzę właśnie taką dietę, składającą się z odpowiednich składników ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Super zdjęcia :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! :) Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ;) zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wegetarianizm- poważne postanowienie, świetna stylizacja, fajny blog!
    Pozdrawiam!
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważne postanowienie wymagające odpowiedniej diety :)
      Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia :) Muszę się kiedyś też wybrać na małą sesyjkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale na wyboistą drogę trafiłaś :) Ładny komin i botki

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne buty
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kardigan! Decyzję o niejedzeniu mięsa podjęłaś w moje urodziny haha :D Życzę powodzenia!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. marta-the-fashion-blog.blogspot.com Zapraszam na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1