niedziela, 22 listopada 2015

Nowa moda na zdjęcia

Kochani!
Dzisiaj w końcu mam czas na nowego posta! 12 listopada pojechałam z zespołem do Zakopanego, a 15 w nocy wróciliśmy. Od tego wyjazdu tak mi czas leci, że dopiero wczoraj w pełni rozpakowałam walizkę. Ciągle mi czasu brakuje na wszystko. Dzisiaj wstaje i bum... za oknem biało. Jeszcze miesiąc i 2 dni i święta. Nie wierze. Im jestem starsza, tym czas szybciej leci. Przynajmniej teraz tak jest. Możecie mnie śledzić na: snapchacie: madzia0608 i instagramie: Zapraszam!!!
   A co do instagrama. Słyszeliście już o nowej modzie? Robienie ,,dziubków" do zdjęć jest już kitem. Teraz na topie są ,,rozchylone usta". Podobno jest to seksowne, zmysłowe i pociągające. Właśnie na instagrama dzisiaj wrzuciłam takie zdjęcie po raz pierwszy. 
Oto celebrytki, które poddały się tej modzie:

Natalia Siwiec



Anja Rubik




Doda






Maffashion















Joanna Horodyńska













Magdalena Mielcarz

















Natalia Klimas
















Gigi Hadid 
















Rosie Huntington-Whiteley


Emma Roberts
















Jennifer Lopez



Selena Gomez














A Wy co sądzicie o tej nowej, chwilowej modzie? 

5 komentarzy :

  1. ja sama nie lubię takich zdjęć ale nie przeszkadzają mi one w zupełności :)
    http://forestfire02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są spoko, ładne ale jak to się mówi w top model " zamknij te usta bo to nie sesja do playboya" :)
    Poza tym super blog
    zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie przytoczone słowa! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. nie wiem czy to takie chwilowe, bo widziałam jak różne gwiazdy pozowały do zdjęć w taki sposób cały czas.
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre - owszem, lecz teraz jest to spotykane praktycznie na każdym koncie na instagramie i nie tylko - celebrytek :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

UA-77791395-1