wtorek, 29 grudnia 2015

DDOB TAG

 No to dzisiaj post, dzięki któremu będziecie mogli mnie bliżej poznać, a mianowicie ddob.tag, czyli tag stworzony przez ambasadorki Daily Dose Of Beauty.
Miłego czytania :)



1. Czym jest dla ciebie piękno? 
Piękno - to coś, co jest w każdym człowieku, to indywidualność, oryginalność. Każdy jest piękny, tylko trzeba to w sobie dostrzec.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?


3. Jaki jest twój sposób na udany poranek?
Dla mnie udany poranek jest wtedy, gdy za oknem jest słoneczko, gdy najpierw troszkę się porozciągam i oczywiście myśleć pozytywnie!

4. Robisz makijaż codziennie?
Jeśli wychodzę z domu to tak, ale jeśli siedzę w domu cały dzień, to nie robię.

5. Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Balsamy i kremy - Ziaja, maseczki, peelingi - Under Twenty, a kosmetyki - nie mam ulubionej firmy. Ciągle raczej kupuję coś innego.


6. Z czego składa się twoja kosmetyczka?
Dezodorant, krem do rąk, tusz do rzęs, błyszczyk, puder i pędzelek do niego - są to rzeczy, które noszę codziennie w torebce, a w mojej domowej kosmetyczce są jeszcze kredki do oczu (czarne i srebrna), mnóstwo cieni do powiek, korektor na niedoskonałości i przeróżne kremy z różnych firm (mam cerę trądzikową i używam tych kremów w zależności, jak mój trądzik jest widoczny, czy potrzebuję mocniej kryjących czy nie, dużo by tu pisać, ale chodzi o to, że staram się, aby moje pory niepotrzebnie nie były mocno zatykane).

7.  Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Lubię czytać i przeglądać inne blogi, trochę z programów na YouTubie i w tv i oczywiście z gazet.

8. Jakie 3 rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
Tych rzeczy jest dużo więcej niż 3 :)
1. Chciałabym, aby nie było wojen, aby ludzie nie zabijali się nawzajem.
2. Chciałabym, aby nie było przechwalania się, wywyższania, chamskiego traktowania, aby po prostu był szacunek do siebie i do drugiego człowieka.
3. Chciałabym, aby ludzie mieli dobre serca, aby byli wrażliwi na choroby innych, aby pomagali i nie oczekiwali niczego w zamian.


9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Uwielbiam w sobie dobro, uwielbiam pomagać, sprawia mi to wiele radości. Niejednokrotnie moje ostatnie pieniądze na koncie w telefonie wydawałam na SMS dla potrzebujących.
Chciałabym zmienić chyba łatwowierność. W tym świecie jest tylu ludzi, którzy uwielbiają oszukiwać innych, wymyślają wzruszające historyjki, a ja niestety zazwyczaj się na to nabieram. Wierze w ludzi i coraz częściej się na nich zawodzę. :/

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, żeby czuć się dobrze we własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Najlepszy sposób? No to przede wszystkim jeśli coś Ci się w sobie nie podoba, staraj się to zmienić. Jest to dużo łatwiejsze niż wmawianie sobie, że to jest ok, pomimo że wiesz, że tak nie jest. Nie widzę sensu okłamywania siebie. Rób wszystko, żeby było tak jak Ty chcesz, a wtedy tak się stanie. Sama świadomość, że robi się coś ze swoim ciałem, wyglądem, bardzo pomaga w akceptacji siebie.
11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć której z tych opcji?
Nie chciałabym cofnąć czasu, ponieważ na błędach się człowiek uczy i ich więcej raczej nie popełnia. Zobaczyć przyszłość? Ale po co? Przecież fajnie jest robić wszystko, żeby przyszłość była jak najlepsza. Co mnie czeka, to w przyszłości przeżyję, ale w odpowiednim czasie.

12. Jakimi 3 słowami opisałabyś swoje życie? 
Optymistyczne, ciekawe, zaskakujące.



13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Uwielbiam modę, uwielbiam pisać. Na blogu mogę być w 100%-ach sobą.  Mogę na blogu wyrażać swoje opinie i czytać opinie innych osób. Fajnie jest też czytać,  że komuś podobają się moje zdjęcia czy mój post. To strasznie mnie motywuje do wstawania z łóżka, cieszenia się z życia i dalszego prowadzenia bloga.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
W sumie to wiele. Jestem tutaj codziennie. Myślę wszędzie nad nowymi postami. Uwielbiam chodzić na sesje z koleżankami. Ciągle się zastanawiam, czy mogę jeszcze jakoś ulepszyć mojego bloga. To stało się już w moim życiu rutyną. :)

15. Co lub kto daje Ci największego kopa  i motywację w prowadzeniu bloga?
W sumie to czytelnicy, czyli Wy. Gdyby nikt nie odwiedzał mojego bloga i go nie komentował, pewnie już dawno bym z niego zrezygnowała. Więc bardzo Wam dziękuję! :*


16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
W sumie to jeszcze sukcesu wielkiego nie było. Jest mi miło, gdy rośnie liczba obserwujących mnie osób i wyświetleń, ale w porównaniu z innymi blogerkami, sukcesu jeszcze nie ma, ale może kiedyś coś się dla mnie zaskakującego wydarzy. :)

17. Która z ambasadorek DDOB jest twoją ulubioną? 
Nie lubię pisać, kto jest moją ulubioną blogerką czy ambasadorką DDOB. Każda z nich ma swój styl, każda prowadzi bloga w inny sposób. Fajne jest to, że każda robi to z serca i to się najbardziej liczy!

I to już koniec moich odpowiedzi. Trochę się rozpisałam. Cóż. Uwielbiam pisać. Myślę, że może kilka osób to przeczyta. :D
 Jeśli chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej o mnie, możecie pytania lub jakieś propozycje podawać mi w komentarzach, na moim Ask'u , który ostatnio uruchomiłam
lub na Instagramie.
I jeszcze zapraszam na snapchata: madzia0608    :)

61 komentarzy :

  1. Ciekawy tag :) kilka poglądów mamy podobne :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag! :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeki kiciulek ♥ Sama miałam małego Lucka ♥
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://janickaajestemm.blogspot.com/
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny tag! Moze tez zdecyduje sie na niego! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam, bo jest to świetna sprawa! :)

      Usuń
  6. Świetny tag i fajne odpowiedzi :*

    http://monyka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przemyślane odpowiedzi, ja w mojej torebce noszę tylko puder i pomadkę :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym tagu nigdy ;P Fajny pomysł i odpowiedzi ;)
    Zapraszam na sylwestrowy post --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz mam styczność z tym tagiem, świetny jest! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam do zaglądania tutaj. :)
      Również szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  11. Jakie ładne zdjęcia
    Będę na pewno woadać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie odpowiedziałaś na pytania, lepiej ode mnie :)
    Obserwuje
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację , najlepsze balsamy są z firmy Ziaja :) Ciekawie czyta się twoje odpowiedzi :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post !
    Ciekawe odpowiedzi :)
    Uwielbiam DDOB <3
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię czytać tego typu posty :) btw: a kicia cuudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny Tag <3

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuuuper kotek zdj i oczywiscie Post! http://nonstopyou.blogspot.de/2015/11/poradnik-napisz-ksiazke.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesujące odpowiedzi :)
    codzienneprzemyslenia95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tag ;)
    Ale rozbawiła mnie ta Peppa :D

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy TAG, fajnie, że nie odpowiadałaś tylko jednym słowem i rozwijałaś większość swoich wypowiedzi, dzięki temu można Cię lepiej poznać :)
    http://adamczewska-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na tym właśnie mi najbardziej zależało: żebyście mnie mogli lepiej poznać :)

      Usuń
  22. Oo z 17 pytaniem w 100% się zgadzam! Zgadzam się z powyższym komentarzem, bardzo fajnie, że nie odpowiadałaś krótkimi zdaniami tylko rozwijanymi wypowiedziami:)
    Szczęśliwego nowego roku kochana :*
    NOWY POST + WAPE Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny tag. Ja też nie wróciłam by do przeszłości, bo myślę, że błędy które popełniliśmy, kształtują nasz charakter i samaych siebie.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne odpowiedzi, na 11 pytanie mądrze odpowiedziałaś :). Udanego Sylwestra! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten TAG!
    Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęśliwego Nowego Roku! Dużo radości, szczęścia i uśmiechu :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie!
      Również pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  27. Fajny post, nie słyszałam o takim tagu :) Też chciałabym na świecie mniej przemocy, a więcej bezinteresownej pomocy, ale to chyba tylko świat o którym można pomarzyć. Bardzo lubię twoje optymistyczne podejście do życia, które aż mnie zaraża podczas czytania twojego bloga :) Zapraszam do mnie :)
    http://ollie-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za Twoje słowa.
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  28. Przeczytałam wszystko. xd
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię Ziaja i Under Twenty :). To super, że lubisz pomagać innym :)).
    Udanego nowego roku!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Proponowałaś wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny ten tag ;)
    Pytałaś o obserwacje ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super tag :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie
    http://by-oczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy post ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten obrazek ze Georgem mnie rozbawił, haha
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się uśmiechnęłaś, gdy go oglądałaś.
      Śmiech to zdrowie. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Obserwuje! ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. co powiesz na wspólną obserwację? jeśli się zgadzasz to wpadnij do mnie i daj znać :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne, przemyślane odpowiedzi. Bardzo spodobał mi się twój blog.
    Zaproponowałaś obserwację. Ja już obserwuję i czekam na uczciwy rewanż.
    Pozdrawiam :*
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś ambasadorką DDOB czy tylko odpowiadałaś na pytania z tag'u? ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam firmę Under Twenty :) Do inspiracji bardzo polecam Ci Pinterest!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlod)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog :) Powodzenia w nowym roku :) Czekam na nowe posty i zapraszam do mnie http://natustyle.blogspot.com/ Obs :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba czuję się dokładnie tak jak Ty dzisiaj :')
    Świetny tag! :D Fajne odpowiedzi ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaprosiłaś mnie, więc jestem.
    Co do posta. Nie wiem czemu, ale uwielbiam czytać i pisać tego typu posty. Obrazek numer jeden mnie naprawdę rozbawił. :D
    Pozdrawiam, już obserwuję i liczę na rewanż.

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. superowy tag :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny TAG, nie czytałam go jeszcze u żadnej z dziewczyn :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny tag i odpowiedzi :)) ii masz bardzo ładny kolor włosów, malowane czy twoje naturalne ??
    kochana klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2016/01/romwe-shein.html ? dziękuje z góry!! ;*

    i ps obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolor włosów oczywiście naturalny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

UA-77791395-1