piątek, 18 grudnia 2015

 Dzień dobry!
Święta coraz bliżej! Niestety śniegu nie ma, chociaż dla mnie to dobrze. :) Dzisiaj u mnie pogoda była beznadziejna. Gdy szłam na autobus tak jak zwykle, było jeszcze ciemno! I zimno i wiatr wiał strasznie. Nieprzyjemnie. Na snapchacie dodałam wtedy zdjęcie z dopiskiem: ,,Jak w horrorze". Przy okazji zapraszam na snapchata: madzia0608. Jak tam Wasze humorki? Jak przygotowania do świąt? Ja już zawiesiłam moje kochana światełka na firankę i już je świecę. :)
   Dzisiaj z Martyną (pani fotograf) i Julią (pani bloggerką) byłyśmy na sesji. Przy okazji świetnie się bawiłyśmy. Nagrywałam trochę i przed chwilką stworzyłam z tego filmik. Może dodam go na YouTuba? Zobaczę jeszcze. :)
Miłego weekendu.
Buziaczki :* :* :*











Płaszczyk: House (futerko oczywiście sztuczne!) :D

24 komentarze :

  1. Ja już nie mogę się doczekać świąt! Szkoda tylko, że w poniedziałek i wtorek mam dwa sprawdziany. Ale to mi humoru nie popsuje :D
    Super zdjęcia, płaszczyk jest świetny. Masz ładne włosy ;)
    Ania Podlecka - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę doczekać się świąt, a co do śniegu to jakoś nie ubolewam nad tym, że go nie ma :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolałabym szczerze żeby śnieg był, smutno mi gdy
    widzę zimę, święta bez śniegu... to wszystko dlatego
    że w dzieciństwie było go pod dostatkiem, i te wspomnienia
    chciałyby się uaktywnić. Piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w taką pogodę jaką opisałaś, nie wytykałabym nosa zza kołdry ! :D obserwuję, pozdrawiam ;)http://karo-kleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to futro, dobrze że sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ^^ śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia! zainspirowałaś mnie :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mnie to cieszy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima zimą, ale ja i tak czekam na śnieg :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Aw te futerko jest cudowne! :)


    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:) Szkoda tylko że nie ma śniegu, święta byłyby piękniejsze :) Mimo tego, na pewno atmosfera wieczoru jest u każdego wyjątkowa.
    Pozdrawiam :)

    http://e-anetabloguje.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. To futerko chyba nie jest zbyt ciepłe? :P ale dobrze, że nie ma śniegu i mrozu jakoś wolę taką pogodę chociaż te 3 dni teraz mogłoby popruszyć :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj Cię kochana zaskoczę: jest bardzo ciepłe. Pod spód ubieram cienką bluzkę nawet gdy na podwórku jest temperatura ujemna. ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post jak i zdjęcia! :)
    Fajny klimat jest na twoim blogu ;)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/12/czy-warto-miec-przyjaciela.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbam twój płaszcz! :D
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1