sobota, 5 grudnia 2015

Firma LAMBRE

   Witam Was serdecznie,
dzisiaj post inny niż pozostałe. Pierwszy raz nawiązałam współpracę z firmą LAMBRE. W swoim sklepie mają różne kosmetyki. Ja otrzymałam od nich trzy rzeczy. Myślałam, że to pewnie jakieś zwykłe, takie, które można w wielu sklepach kupić. No niestety bardzo się pomyliłam.

Balsam do ciała Dragon Fruit   

Balsam, który pokochałam od pierwszego wejrzenia i nie tylko. Świetne opakowanie. Dodatkowo pięknie pachnie (kocham zapach pitai, jest taki orzeźwiający i zmysłowy).  Balsam od razu wypróbowałam. Skóra po nim jest nawilżona, orzeźwiona, odprężona, miękka i najważniejsze: balsam dostarcza jej kompleks witamin: A, E i  F! I coś, co mnie bardzo zaskoczyło: niesamowicie szybko się wchłonił, a zapach na skórze wciąż po kilku godzinach czuć!




























Maseczka oczyszcza pory, działa antybakteryjnie. Po niej moja skóra jest gładka i miękka w dotyku, zaczerwienienia są mniej widoczne, trądzik trochę złagodniał. Szybko schnie, ma fajną, płynną konsystencję.  Dodam, że te efekty dostrzegłam już po pierwszym zastosowaniu maseczki, a kuracja nią trwa tydzień lub dwa ( w zależności, jak często ją nakładamy).




Krem, który bardzo chętnie zastosowałam, ponieważ jest on na zmiany trądzikowy, czyli świetny dla mnie. Działa antybakteryjnie, antyzapalnie, przeciwwirusowo, regenerująco, kojąco, prowadzi do redukcji zaskórników i zmniejszenia objawów łojotoku. Ma wiele zalet. Bez problemu można go stosować pod makijaż. Ja efekty widziałam już po pierwszym użyciu. Skóra po nim jest gładka, trądzik się zmniejsza.

    Jestem zaskoczona efektami po kremie i maseczce, ponieważ na moją skórę niewiele produktów działa, a tu taka niespodzianka i już po pierwszych stosowaniach dostrzegam różnice! Produkty są też w przystępnych cenach i według mnie zdecydowanie warto trochę wydać pieniędzy, bo efekty są!

Nie wierzycie? Wszystkie efekty, zdęcia przed i po stosowaniu tych kosmetyków, są na moim snapchacie: madzia0608   Zapraszam! Tam przekonasz się, że mówię prawdę! Tylko pośpiesz się z zaobserwowaniem mnie i pooglądaniem tych snapów, ponieważ po 24 godzinach one znikają!
Zapraszam też na Instagrama :)

Marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant albo VIP
Klient - dzięki temu można taniej kupować ich kosmetyki i biżuterię. O szczegóły
współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na
infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71
 w godz. 8-16. 

32 komentarze :

  1. Gratuluje współpracy. Najważniejsze, że jesteś zadowolona! Chętnie wyprobowalabym tych kosmetyków!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ten balsam do ciała. Gratuluję współpracy :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam bardzo polecam, bo odkąd go użyłam minęło już 15 godzin i wciąż go czuć! :)

      Usuń
  3. Świetne produkty:) Bardzo ciekawy post.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy!
    Sama je chętnie kiedyś przetestuję :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kiedyś, tylko polecam jak najprędzej! :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Świetnie!
    Gratuluje współpracy ;)
    Pozdrawiam

    http://weronikabloguje.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy
    Kavax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje również współpracy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, świetnie, że rzeczy które otrzymałaś były dobrej jakości.
    Mam nadzieję, że recenzja, którą czytam jest rzetelna, ponieważ chyba skuszę się na maseczkę oczyszczającą.
    Życzę miłego dnia, pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja jest jak najbardziej prawdziwa, rzetelna. Maseczkę bardzo polecam, ponieważ mi ona bardzo pomaga. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. gratulacje współpracy!

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy:)). Ten owocowy balsam wygląda na b.dobry ^^ ah wyobrażam sobie jak pachnie mm:).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy:)). Ten owocowy balsam wygląda na b.dobry ^^ ah wyobrażam sobie jak pachnie mm:).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne rzeczy! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, chętnie bym użyła tego balsamu ! Powodzenia z współpracą ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki. Muszę się skusić!
    Obserwuję ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuje te kosmetyki i postaram się o współpracę z tą firmą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :) Gratuluje współpracy oby tak dalej :) zapraszam do mnie :)http://czekoladowaaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo zachęcające kosmetyki, chętnie je sama kiedyś przetestuje :)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :)) zapraszam do mnie www.vossvere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne kosmetyki najbardziej zainteteresował mnie drugi produkt :) Muszę zobaczyć tą firmę :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy i przejrzysty blog. :-)
    Życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu!
    Pozdrawiam!
    www.monaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki może kiedyś przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :) Ciekawe posty:)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sprawa, wg mnie warto zakładać firmę i tam dawać swoje porady. Z taką wiedzą i lekkim piórem nie będzie ciężko, a teraz wystarczy zakupić program do wystawiania rachunków i śmiało działać ;)

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1