sobota, 26 grudnia 2015

Święta, święta i po świętach.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejka Kochani!
Święta, święta i po świętach! Tak szybko to minęło. Teraz czekamy na Sylwestra! 
Kilka dni pełnych olbrzymich ilości jedzenia, czyli święta = czas bez ograniczeń. Jednak nie tylko. Czas spędzony w gronie rodzinnym, wspólne kolędowanie. Uwielbiam to. Jednak to co dobre szybko się kończy i trzeba wracać do codzienności. Ja chyba zacznę od solidnej dawki ćwiczeń. Skalpel Chodakowskiej u mnie czas już uruchomić! 
A Wam jak minęły święta? Co robiliście? Jakie plany na najbliższy czas? 
 






















 





 

 





































7 komentarzy :

  1. U mnie jest jeszcze beztroskie lenistwo... Ale od razu jak wracam do szkoły to mam test z matematyki :( Dodałaś bardzo dużo zdjęć! Najbardziej spodobała mi się ta nieieska bombka.
    Jak chcesz wpadnij do mnie :)
    www.justfunnygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No i już po świętach :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie po świętach od razu nauka. Po przerwie świątecznej czekają mnie 3 kartkówki, 2 sprawdziany i lektura ;)

    Zajrzysz? →http://jimeika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie 3 sprawdziany i lektura :)
      Damy radę! :D

      Usuń
  4. Znając życie będe mieć test z fizyki i nic więcej :)
    Ładne zdjęcia :)

    Pozdrówka xoxo.
    cantbreakmycrown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam i Szczęśliwego nowego roku życzę :) Obserwuję i mam ogromną nadzieję że jeśli Ci się spodoba zrobisz to samo ! :)
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1