czwartek, 14 stycznia 2016


   Hejka Kochani.
Jestem jak wiecie poza domem. Mój nastrój skłania mnie do nagłębnych przemyśleń.  Wiecie co mnie strasznie wkurza? Brak oryginalności, indywidualności i jeszcze do tego interesowanie się cudzym życiem, stylem. Nie ocenianie siebie,  a innych. Krytykowanie lub udzielanie się w tematach,  o których nie ma się żadnego pojęcia.  To tylko kilka rzeczy,  które mnie denerwują. Ja w podstawówce wiele przeżyłam i wiele się nauczyłam.  Niewiele osób wie o co chodzi.  Jeśli będziecie chcieli napiszcie,  a kiedyś może o tym opowiem.  Więc dzięki temu, co sie kiedyś wydarzyło,  teraz mam totalnie gdzieś co kto o mnie mówi.  Naprawdę mało mnie to obchodzi.  Dlaczego? Bo to co robię, w co się ubieram, itp. jest moją sprawą.  Nikt w życiu nie będzie za mnie płacił za błędy,  nie będzie przeżywał tego co ja.  Chcę żyć tak, żebym osiągnęła wiele, spełniła marzenia,  żebym zawsze była z siebie dumna, że robię wszystko co mogę.  Kochani hejterzy to osoby,  które nie mają własnego życia,  własnych spraw lub mają tak nudne życie,  że muszą się interesować i wtrącać w cudze. Mam gdzieś słowa osób krytykujących cokolwiek, co mnie dotyczy. Słowa te biorę na klatę i się nimi nie przejmuję. W innym przypadku pewnie bym zwariowała. Jest to trudne. Ja się tego nauczyłam dzięki moim przeżyciom. Na wszystkim można się uczyć,  wystarczy najpierw nauczyć się wyciągać ze wszystkiego  wnioski.
Nie ogarniam ludzi,  którzy osądzają innych,  ich czyny nie znając ich przeszłości. Chyba po prostu mają za nudne swoje życie.  Cóż.  Ludzie są różni,  robią i mówią wiele.  Niekoniecznie wszystko jest w porządku wobec innych,  ale co zrobić,  gdy nic się nie da zrobić. Niestety.
Kochani,  zapraszam Was na mojego snapchata: madzia0608. Ostatnio jest więcej snapów.
I jeszcze najważniejsze: Dziękuję wszystkim moim obserwatorom, czytelnikom, że tutaj jesteście.  Gdyby nie Wy,  pewnie od razu bym zrezygnowała z prowadzenia bloga,  a przecież jest to coś,  co uwielbiam. Starania w przygotowaniu sesji, posta.  Nie jest to łatwe,  ale ja tutaj jestem sobą,  piszę to, czym chciałabym się z Wami podzielić.













Zdjęcia i fryzure robiła Martyna.
Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety jest fatalna.
Czekam na Wasze komentarze odnośnie głównie tekstu.
Sukienka: House
Buziaki :*

14 komentarzy :

  1. Ostatnio dowiedziałam się, że ktoś mnie obgaduję, sama się zdziwiłam swojej reakcji. Nic nie powiedziałam, a w myślach pomyślałam, że ta osoba ma bardzo ciekawe życie skoro ma czas mnie obmawiać :D
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze osoby, które nie mają celu w swoim życiu, zajmuja się życiem innych, właśnie w taki sposób, obgadując i rozsiewając niepojęte rzeczy na nasz temat ;)
    http://ameliavcv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i mądrze napisane! Mnie też czasem bierze na takie głębokie rozkminy. Ale najgorsze jest to ocenianie ludzi i obgadywanie, nawet nie znając drugiej osoby. No niestety żyjemy w takim społeczeństwie, ale myślę, że zmiany każdy z nas powinien zacząć od siebie :) Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie należny się przejmować hejterami, ani w życiu realnym ani w wirtualnym :) nalezy robić swoje i to z podniesioną głową! piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Popieram. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jesteś bardzo fotogeniczna.
    Hejter to taka osoba, która nie ma własnego życia.
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejterow kieruje zazdrosc wiec nie warto sie nimi przejmowac. Super ubranka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie warto. Dziękuję i również pozdrawiam Kochana <3

      Usuń
  7. Na niektórych zdjeciach wyglądasz bardzo staro. Ale blog ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ehhh znam to, bo w moim życiu przeżyłam już wiele przykrych sytuacji, najgorzej oczywiście było w szkole. teraz z wiekiem wiem że podeszłabym do tego inaczej ale wtedy człowiek inaczej wszystko postrzegał...
    śliczna jesteś :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zacznij, na pewno odwdzięczę się tym samym, buźka :* zapraszam bardzo serdecznie. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1