czwartek, 21 stycznia 2016

 



 Hejka Kochani.
Zima, śnieg, mróz... Brrr... Cóż. Ta ciągła rutyna, dom, szkoła, dom, szkoła i tak w kółko. Zero nowości. A u Was? Dzieje się coś ciekawego?
 Przez mrozy niestety nasza skóra pęka, włosy i paznokcie są strasznie osłabione, skóra również, przez co mi np. ciągle wyrzuca trądzik. Pomimo, że wciąż prowadzę swoją "dietę", dzięki której był on dużo słabszy niż teraz, tak przez te ujemne temperatury znowu się nasilił. Jak temu zaradzić? Ciągle nawilżać skórę, odżywiać włosy (odpowiednie olejki i odżywki), wzmacniać paznokcie (polecam odżywki z Eveline). Na twarz maseczki i kremy. Wielu osobom pękają usta. Mnie również, ale delikatnie. Najlepiej więc używać dużej ilości błyszczyków ochronnych i najważniejsze: nie oblizywać ust na mrozie... bo potem będą bardzo bolesne (będzie piec) skutki.
  Ale czy to wystarczy? Dbajmy o swoje zdrowie. Grozi nam niedobór wielu witamin, ponieważ jest niewiele słoneczka. Warto zadbać o witaminki, dużą ilość owoców i warzyw i wody, ponieważ dzięki niej skóra, paznokcie, włosy są w dobrym stanie. I oczywiście odpowiedni ubiór! Przerażają mnie gołe kostki w zimie. Są one zazwyczaj strasznie czerwone. A jest teraz tyle różnych rodzajów kozaków, botków, a i tak gołe kostki są bardzo często spotykane. Porozpinane kurtki, cienkie legginsy... na sam widok tak ubranych osób robi mi się zimno. Nie cierpię zimna, więc co jak co, ale ja to się ubieram, żeby tylko ciepło i wygodnie było. :)
   Kochani! Dbajcie o swoje zdrowie! Dbajcie, aby żadne choroby, przeziębienia Was nie dopadły. :)
Wiele osób ma już ferie, ale ja jeszcze do szkoły codziennie muszę wstawać. :(
A jakie są Wasze oceny na koniec semestru? Jakie średnie macie? :)
Czekam na Wasze odpowiedzi :) Zapraszam na mojego snapchata: madzia0608 i na Instagrama: magdalen0608. Jeśli chcecie, zapraszam też na ask'a. :) (link w nagłówku :) )
   Miłego odpoczynku osobom, mającym ferie i wytrwałości i cierpliwości osobom, czekającym na nie :)










Bluzka: Zalando
  (PS. Ola! Dziękuję za zrobienie zdjęć i że zazwyczaj dajesz mi się wyciągnąć na ciastko, kawę, itp.) :)

32 komentarze :

  1. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Obserwuje :*
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bawić się na śniegu, ale już wyczekuję wiosny.
    A ze zdrowiem nie mam problemów. :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc wreszcie mamy prawdziwą zimę :) jest śnieg jest zabawa :D ale też są mrozy... Ale ja mam na szczęście ferie i mogę siedzieć sobie w cieplutkim domciu :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wpis :)
    jesteś bardzo ładna :)
    obserwuje :)
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh u mnie nie dzieje sie nic ciekawego :DDD też nuda!! :PP
    świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nuda, ale jednak zawsze się coś znajdzie do roboty. :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ładna stylizacja :) Ja muszę szczególnie dbać o swoje usta, bo zawsze zimą mnie pieką
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię tą piosenkę :) świetna bluzka :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ale co super? Post, zdjęcia, czy u Ciebie wszystko jest super? :D

      Usuń
  9. kozaki extra!!!
    pozdrawiam gorąco !!
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylówka!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też nudy.. Uwielbiam piosenkę którą wstawiłaś na początku! :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, na pewno bym chodziła w takiej bluzeczce :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie !
    zapraszam do mnie http://stylevearly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) .
    Poklikasz pod zdjęciami w link z kurtką ? :) Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. super ;)

    http://pattestilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponowie pytanie do poprzedniego komentarza: Ale co super? Post, zdjęcia, czy u Ciebie wszystko jest super? :D

      Usuń
  18. Świetnie wyglądasz! :)

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. masz racje, powinnismy dbac o nasze zdrowie, zwłaszcza w zimę/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. jak czasem patrzę na niektórych ludzi, jak się ubierają, to zawsze się zastanawiam czy oni nie marzną. bo ja zawsze jestem opatulona po sam czubek głowy, nie mówiąc o ciepłych skarpetach na nogach i wysokich botkach. ;) poza tym, masz sporo racji z nawilżaniem, aż musiałam zmienić balsam do ciała na nieco tłustszy, bo mój normalny nie bardzo dawał sobie radę z takimi mrozami.
    a na rutynę nie narzekam, bo w pracy praktycznie każdego dnia mam coś nowego i coś ciekawego, także nawet nie bardzo jest kiedy się nudzić ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ferie i Tobie życzę wytrwałości do nich :D
    Teraz złapał mnie katar ale jakoś daje radę :)
    Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mnie c:

    melulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne Zdjęcia :) życzę wytrwałości do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja bym chciała pochodzić jeszcze do szkoły :( Niestety już przyszedł czas na studia . Wyjątkowo w tym roku dość mało choruje, jestem mile zaskoczona :P
    Pozdrawiam gorąco i jeśli zechcesz zapraszam do siebie ;)
    www.dayliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1