czwartek, 28 stycznia 2016

No co tu dużo pisać. Po co mam Was zanudzać.
Zapraszam do oglądania zdjęć. :)
Nie przestraszcie się tylko, ale no ja po prostu uwielbiam pozować (wydziwiać) przed aparatem ( znaczy tabletem tym razem). :D


















 Podsumowując:
Koszulka ,,I have nothing to wear. My style, my rules" - House

Blanka na ostatnim zdjęciu mnie... powala. heh :D
Piszcie, jak Wam się podoba stylówka i zdjęcia przed lustrem (nie będę jak inna i nie są to zdjęcia takie sztuczne, przedstawiają one po prostu mnie) :)
 Zapraszam na ASK'a, Instagrama i ... w sumie to tyle :D (linki pod nagłówkiem strony).
Pozdrawiam i dużo słoneczka życzę :D

38 komentarzy :

  1. słodki kociak :)

    www.radziszewskap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie posty z samymi zdjęciami ;)
    fajnie że lubisz pozować, haha
    jesteś bardzo ładna ;)
    obserwuję i pozdrawiam,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to dobrze, że Twoje zdjęcia nie są takie "sztuczne" tylko jesteś sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy kotek! <3


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki :D
    mogę prosić o poklikanie u mnie w linki?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan i bluzeczka świetne, dziękuję za miły komentarz i również obserwuje! :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kotek, fajne zdjęcia;)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na ciebie:D
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, jesteś śliczna *.*
    świetnie dopasowane jeansy :P
    również Cię obserwuję ♥
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie <3
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Masz piękne włosy, które powinnaś pokazywać w każdy sposób. Najlepiej rozpuszczone z jakimś małym warkoczykiem. Cudownie by Ci było.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł. Na pewno wykorzystam przy najbliższej okazji. <3
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  10. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i ta koszulka megaa!:)
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha widać, że kochany kotek xd
    Fajny blog :) Zapraszam do mnie --> curleymiki.blogspot.com
    Wspólna obs? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, i świetny kociak! Buziaki♡

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że zdjęcia są słabej jakości! Popracuj nad tym, a będzie lepiej :) Może warto przerobić je w jakimś programie? Napewno będzie lepszy efekt.
    Śliczny kotek, kocham zwierzęta!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę i ubolewam nad jakością zdjęć, przerabianie tutaj nawet nie bardzo pomaga. Mam plany jak to zmienić, ale obawiam się, że to stanie się dopiero na wakacjach. Dziękuję za szczerą opinię :) Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  15. Świetna bluzka :D też lubię czasem "wydziwiać" przed aparatem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluzka i cudne długie włosy :) Dzięki za obserwację na moim blogu ja również obserwuję i pozdrawiam Julia z http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w roli fotografa. :D

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post... Fajne zdjęcia :). Chciałabym zaobserwować ale już obserwuje :) . Zapraszam do mnie ^^
    http://mysecretylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne ujęcia. ja osobiście wole być fotografem

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wygladasz:) rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog i zdjęcia ;) ;* Zapraszam na mój: http://veronicaxaa.blogspot.com/?m=1 ;) liczę na wasze obserwacje. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1