wtorek, 2 lutego 2016

Cześć Wszystkim!
Cóż. Powiem jedno: ,,Świat jest piękny, tylko ludzie to... złe stwory".  Pisząc to, mam na myśli osoby, które stale nie mają własnego życia, zajmują się sprawami i życiem innych, krytykują innych i ich błędy nie widząc swoich i siebie, osoby, które obrażają innych, ale też o takie osoby, które nie widzą nic poza czubkiem swojego nosa, które nie reagują na krzywdę innych, osoby, które zabijają, kradną, gwałcą, zajmują się handlem ludzi, osoby wykonujące aborcję (musiałam to napisać, bo totalnie nie rozumiem, jak można zabić własne dziecko? Już lepiej je urodzić i oddać do Domu Dziecka czy gdziekolwiek, ale no nie zabijać! Dziecko jest niczemu winne! Nawet jeśli jest ono skutkiem gwałtu).
Do czego zmierzam pisząc to?
Ludzie są różni. Mają inny kolor skóry, inną orientację seksualną, inne poglądy, inne cele w życiu, inne style, są po prostu różni i to jest piękne, że każdy jest inny! Więc dlaczego ludzie są przepełnieni nienawiścią do drugiego człowieka? Dlaczego życzą innym źle? Dlaczego są tak okrutni wobec innych? Przecież wszyscy jesteśmy ludźmi! Wszyscy jesteśmy sobie równi. Gdy komuś dzieję się krzywda, powinniśmy sobie pomagać, a nie patrzeć na to jeszcze z uśmiechem na twarzy. Przecież to jest przerażające. Można porozmawiać o kimś, ale w sposób kulturalny, nie oceniać, nie obrażać.
Człowiek został stworzony aby kochać bliźniego, aby szanować, aby żyć w zgodzie, aby sobie pomagać, a tymczasem na świecie: Zabójstwa, kradzieże, gwałty, zastraszanie, gnębienie, szantażowanie i jeszcze dużo dużo innych okropnych rzeczy.
Więc: gdzie są serca tych ludzi, gdzie są sumienia ich?
Nie powiem, że nikogo nigdy nie obraziłam, bo jestem człowiekiem, popełniam błędy, ale potem sumienie mnie strasznie gryzie gdy coś takiego zrobiłam. Staram sie to naprawić.
Tak naprawdę, to zwierzęta zachowują się lepiej niż ludzie. Są między nimi sytuacje, gdzie się zagryzają, walczą na śmierć i życie, ale jednak wiele zwierząt sobie pomaga, dba o siebie nawzajem, to jest piękne. Dlaczego tak ludzie nie potrafią? Cóż, chyba serca i sumienia już ma niewiele osób, niestety. Mam prawie 15 lat, takie jest moje spostrzeżenie na świat. Wiem, że nigdy nie było, nie jest i nie będzie idealnie, ale dlaczego ludzie sami sobie utrudniają życie? Zamiast pomóc - utrudnić, zamiast pogratulować - oskarżać, obrażać.  Tego już nie rozumiem.















Koszula: Reserved
Zdjęcia robił mój brat - Mateusz. :)

25 komentarzy :

  1. Koszula jest śliczna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. by zrozumieć lub próbować zrozumieć zachowanie innych ludzi należy poznać motywy, które nimi kierują.
    Jesteś jeszcze bardzo młoda i zupełnie nie dziwi mnie to, że jesteś zła - zła na zło, które wyrządzają inni. Jednak naszemu światu daleko do utopii. Ludzie będą robili okropne rzeczy bez względu na to, czy komuś to pasuje, czy nie. Dlatego według mnie ze złem można walczyć w jeden sposób - rozprzestrzeniając swoje dobro.
    Jeśli chodzi o ocenianie, obrażanie i krytykowanie... Ludzie to robią i będą robić. Jednak pojawia mi się w głowie pytanie: Co z tego? Z perspektywy starszej o pięć lat koleżanki mogę powiedzieć jedynie tyle, że na dłuższą metę nie ma to kompletnie znaczenia co mówią o Tobie ludzie. To takie proste.

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie totalnie nie obchodzi kto co o mnie mówi. Ja się cieszę, że jestem jaka jestem. Dobro - niestety nie jest tak popularne jak zło. Ale pomaganie innym to jest coś wspaniałego. Przekazać coś biednym, chorym, widzieć ich uśmiechy gdy dostaną prezent, pomóc komuś, gdy ma jakiś problem. To uczucie, że dzięki Tobie ktoś przez chwile był szczęśliwy, zapomniał o problemach, jest bezcenne. :) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zaliczyłabym do tego również zabijanie i jedzenie zwierząt, i noszenie futer.
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szkoda jest tych zwierząt, dlatego nie jem mięsa. Uwielbiam futra, ale tylko sztuczne!!! Jedzenie zwierząt było zawsze, od czasów Adama i Ewy, dla ludzi to jest normalne, aczkolwiek zdarzają się osoby, które nie jedzą go. :) Pozdrawiam również :*

      Usuń
  4. Nie rozumiesz aborcji, morderstw...? Rozumiem, że jesteś młoda i nie rozumiesz pewnych rzeczy (w sumie, ja też nie mogę nazwać się doświadczonym i mądrym duchem) jednak poglądowo się z tobą nie zgadzam. Często ludzie są zdesperowani, zmuszeni przez życie do podjęcia radykalnych kroków. Nie rozumiesz jak można zabić własne dziecko, bo nigdy nie przeżyłaś takiej sytuacji. Gdy jesteś w podbramkowej sytuacji osaczona przez wszystkich dookoła i znikąd wsparcia, po głowie zaczynają chodzić Ci różne myśli. Oczywiście nie popieram tego, lecz staram się zrozumieć przyczynę takich kroków. Co do morderstw, myślę, że czasami wynikają one z desperacji, z zemsty, czasami z powodu jakiejś choroby a czasami zdarzają się przypadki, których nie da się wytłumaczyć. Powiem tak, nigdy nie wiadomo co siedzi w głowie każdego z nas, i nigdy nie wiadomo, czy i w Tobie nie tkwi uśpiony morderca. Wiem, jak zwykle wkraczam na złe tory, jednak zawsze trzeba wejść w czyjeś buty, by zrozumieć przedsięwzięte kroki, choć czasami tak trudno uświadomić sobie ich nieznane powody. Byłoby najlepiej gdyby na ziemi nie było nigdy żadnego zła, ale nie będę się tutaj rozpisywać, bo niebawem wkroczyłabym na grunty religijne. Lecz pamiętać trzeba, że gdyby nie mordy, kradzieże itd. wielu ludzi nie miałoby pracy. Kurczę, podeszłam do tej sprawy trochę zbyt empatycznie...
    PS: Gdybyś nie napisała, nigdy nie uwierzyłabym, że masz te 14 lat. Sugerowałam się na zdjęciach i myślałam, że masz ok. 17. :D
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że trzeba się stawiać w sytuacji każdej osoby, co ona może myśleć, co czuć. Ale chyba jednak gdyby każdy miał jakieś wsparcie, jakiegoś przyjaciela, który by mu pomagał i na odwrót, takie sytuacje by się tak często nie zdarzały. Lecz najbardziej nie rozumiem, dlaczego ludzie właśnie zamiast sobie pomagać i się wspierać, utrudniają drugiej osobie życie, a tym samym sobie. :/ Dziękuję Ci za komentarz i tak, wiele ludzi mi daje więcej lat niż mam, ale jakoś mi to póki co nie przeszkadza. :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Śliczna z ciebie dziewczyna. Nie wiem jaki masz wzrost, ale moim zdaniem miałabyś dużą szanse w modelingu. Przemyśl to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. Dziękuję bardzo, a mój wzrost to chyba 171cm, ale dopiero mam 15 lat, więc może jeszcze urosnę. :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Mam lekką alergię na ludzi ;) Masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy omg tylko pozazdrścić , obserwuje !!
    http://patrycja-okroj.blogspot.de/2016/02/najlepszy-przyjaciel-kon.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, naprawdę. Mnóstwo kłopotu z nimi jest :/

      Usuń
  8. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Aborcje i morderstwa, no cóż, ludzie błądzą i problemy sięgają głębiej. Jeśli nie masz na coś wpływu teraz, to się tym nie przejmuj. Przyjmij że człowiek to istota duchowa, która doświadcza człowieczeństwa, wiec dla całego losu ludzkości nie ma ma to znaczenia. My pamiętajmy by być samemu lepsi, i swoim przykładem zmieniać świat. Blogiem można to na większą skale pokazywać i jeszcze więcej dobrego sobą robić.
    A tymi "wampirami energetycznymi" się nie przejmuj, dzięki nim wzmacniasz swą psychikę i możesz poznać co nimi kieruje : ) Wybacz filozofowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjecia;)
    super blog ;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś :) Zapraszam do mnie, moze wspolna obserwacja ? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten cytat... taki życiowy. Mowi się, że to zwierzęta są potworami, ale to wyłącznie ludzie burzą pokój i harmonię świata. Te wszystkie wojny, morderstwa... Bardzo ładna sesyjka, pokazałaś, że w domu też można zrobić niezłe zdjęcia. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, zgadzam się na obserwacje zacznij :D
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i śliczny blog
    Pozdrawiam i obserwuję http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna koszula :)

    pisałaś o wspolnej obserwacji u mnie :) więc ja juz obserwuje z przyjemnościa ,licze ze mnie nie zawiedziesz :) pozdrawiam :) :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na 15 lat wyglądasz dojrzale, zresztą po Twoim poście (jest znakomity), można wywnioskować, że jesteś bardzo dojrzałą osobą :). Zgadzam się ze wszystkim co tu napisałaś. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie miłe słowa :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń

UA-77791395-1