czwartek, 18 lutego 2016

To był impuls

Drodzy moi czytelnicy. 
Nie wiem czemu to zrobiłam pod wpływem impulsu, ale zrobiłam. Weszłam na ,,Galę Twórców 2015 w kategorię Blog Roku 2015 i po prostu zgłosiłam swojego bloga. To było totalnie spontanicznie. Nie liczę na żadną wygraną, na żadne miejsce. Patrząc, ile blogów zostało zgłoszonych i patrząc na ich czytelników, liczbę statystyk, to nawet szans raczej nie mam, ale chcę sprawdzić, czy naprawdę mam stałych czytelników, czy mój blog może większą liczbę osób zainteresuje. 
Jakby na no nie patrzeć, zgłosiłam bloga i przekonam się, ile osób mnie wspiera w tym co robię.
Do 23.02. jest czas do zgłaszania blogów, potem od 23.02. do 01.03. będzie wysyłanie SMS-ów na swoich faworytów i tutaj jakaś grupka osób trafi do kolejnego etapu, gdzie będzie o zwycięstwie któregoś z blogów decydowała Pani Dorota Wellman. 
Jest więc ktoś, na kogo mogę liczyć i ktoś mnie wspiera? :D
Już nie zanudzam. Dzięki, że jest Was tutaj już spora ilość :D

30 komentarzy :

  1. Fajnie, że startujesz. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi :) Ja dopiero zaczęłam więc jo ja miałabym na pewno 0% szans hehe. Pozdrawiam i zapraszam na:
    invisible-hybrid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bloga prowadzę niecały rok i może i szans nie mam, lecz nie na wygranej mi zależy. :)

      Usuń
  3. Każdy jakoś zaczyna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) kto nie ryzykuje ten nie zyje jak to mówią :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i podobno do odważnych świat należy. :)

      Usuń
  5. Super, że się odważyłaś!
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?? Z góry dziękuje!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki kochana!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Może skuszę się na wysłanie na ciebie sms ;)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania m.in koszula i kosmetyki!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym bardzo wdzięczna i szczęśliwa :)

      Usuń
  11. Bierzesz udział w moim konkursie. :)
    Sprawdź czy na pewno polubiłaś mój fanpage ponieważ nie mogę Cię znaleźć.
    Pozdrawiam!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w konkursie ;))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :) ja nie startowałam bo nie czuję się na siłach, nie jestem wzorem xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja wzorem też nie jestem. Jestem po prostu sobą a moje zgłoszenie to był impuls. :)

      Usuń

UA-77791395-1