czwartek, 18 lutego 2016

Spodnie z wysokim stanem + dodatki

Witajcie,
kto ma ferie, a kto już do szkoły chodzi? A kto studiuje bądź pracuje? Pogoda nie dopisuje niestety. Ja mam wolne, ale w domu powtarzam materiał ze szkoły, staram się nie marnować czasu.
Jeśli chodzi o stylizację, którą przedstawiłam na zdjęciach niżej.
Spodnie z wysokim stanem świetnie podkreślają talię, a pudrowa bluzka wsadzona do nich, ułatwia im do zadanie.
Dodatki: czarny naszyjnik przylegający do szyi oraz dwie brązowe bransoletki: jedna z bursztynów, a druga z koralików, sprawiają, że stylizacja nie jest nudna, a jest z "pazurem". Pomaga jej w tym też wysoko i starannie spięty kucyk wraz z rozpuszczoną grzywką. :)



















Jak Wam się podoba mój outfit?
Spodnie: Cropp
Bluzka: Cropp
Pozdrawiam wszystkich moich czytelników :*

18 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka spamuje, u mnie równiez taki komentarz :]

      Usuń
    2. Aha, dziękuję za powiadomienie. Nie cierpię takich spamów. :/

      Usuń
  2. Spodnie są super, fajnie jak byś wyszła ze swoja stylizacją gdzieś w plener :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale nie miałabym wtedy fotografa, a sama nie byłabym w stanie zrobić tych zdjęć. Niestety też nad tym faktem ubolewam. :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Aktualnie mam jeszcze ferie, ale powoli dobiegają ku końcowi :)
    Super stylizacja , tak jak koleżanka mówi fajnie by to wszystko wyglądało w plenerze :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też chciałabym, aby była ona w plenerze, ale nie mam takiej możliwości (wyżej wyjaśnione dlaczego) :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia :) Ja mam ferie i staram się je wykorzystać jak najlepiej. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i korzystaj z ferii jak się tylko da, bo w końcu są raz w roku! :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. moje ferie się już skończyły i jutro muszę napisać sprawdzian z fizyki i historii ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że jeżeli chcesz aby twoje zdjęcia oraz blog były ładne i estetyczne musisz poprosić kogoś, żeby zrobił Ci zdjęcia gdzieś w jakimś ładnym plenerze, pozdrawiam:) kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, lecz mieszkam na wsi, gdzie nie ma osób nawet w podobnym wieku do mojego i nie jest to możliwe niestety. :(
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Outfit piękny ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. super!pozdrawiam ;)

    http://pattestilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne spodnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1