czwartek, 24 marca 2016

5 domowych sposobów na piękne włosy


1. Banany i miód

Banany są bogatym źródłem potasu, dlatego wspomagają naturalne zdrowie twoich włosów i zwiększają ich elastyczność. Miód zapobiega ich wypadaniu, a także naprawia zniszczone kosmyki.

     Zmieszaj w miseczce zmiażdżonego banana z 2-3 łyżeczkami miodu. Starannie nałóż taką miksturę na włosy, rozpoczynając przy nasadzie a na końcówkach kończąc. Pozostaw maseczkę na włosach na około 15-20 minut. Zmyj ją dobrym ziołowym szamponem, a potem letnią wodą.



2. Jajko

        Jajka nie od dziś są używane, jako naturalna odżywka. Odżywiają, wzmacniają, nadają blasku włosom.
 Roztrzep jedno jajko w miseczce. Możesz dodać kilka kropel miodu lub wybranego przez siebie olejku. Nałóż taką mieszankę przy nasadzie włosów i pozostaw na 20 minut. Dokładnie wetrzyj maseczkę w skórę głowy. Zmyj najpierw samą wodą, a następnie z wykorzystaniem dobrego szamponu.
Można też 2 żółtka i 2 łyżki oliwy z oliwek  zmieszać i nałożyć na godzinę na włosy lub 2 żółtka z 2 łyżkami oleju rycynowego - na 15 min.


3. Truskawki i majonez

        
  Mieszanka truskawek z majonezem pozostawi twoje włosy dobrze odżywione i nada im połysk oraz sprężystość.
Weź około 6-8 truskawek i rozgnieć je z jedną łyżką majonezu. Wetrzyj uzyskaną pastę w umyte włosy. Nałóż na włosy foliowy czepek i pozostaw na ok. 30 min. Umyj włosy mieszanką dobrej jakości szamponu i odżywki.


4. Aloes

Aloes sprawi, że twoje włosy będą gęstsze i bardziej nawilżone. Regularne stosowanie tej maseczki sprawi, że włosy będą szybciej rosły.
Weź jeden lub dwa liście aloesu i wyciśnij z nich delikatny żel. Zmieszaj go z oliwą z oliwek lub nałóż od razu na skórę głowy. Pozostaw maseczkę na włosach przez 30 minut, a następnie spłucz letnią wodą.


5. Ziemniaki i cebula


Cebula i ziemniak to świetne długofalowe rozwiązanie, które sprawi, że twoje włosy będą rosły szybciej i będą gęstsze. Włosy i skóra głowy otrzymają składniki odżywcze oraz witaminy, co sprawi, że włosy będą rosły szybciej pozostając zdrowe i w dobrej kondycji.

Wyciśnij sok z ziemniaka i cebuli. Jeśli chcesz, dodaj odrobinę miodu lub nałóż sam sok bezpośrednio na skórę głowy i wilgotne włosy.
Po 30 minutach zmyj wszystko ciepłą wodą. 



Jest to kilka sposobów na zdrowe i piękne włosy. Po zimie trzeba je porządnie odżywić, wzmocnić i nawilżyć. Gdy wyjdzie słońce, warto wybrać się na spacer i dostarczyć włosom i skórze witaminy D.
Są to domowe sposoby. Należy stosować je regularnie, 1-2 razy w tygodniu ( w zależności od potrzeb), a efekty powinny być widoczne w ciągu kilku tygodni, czyli już po kilku zastosowaniach. :)
(Zdjęcia są z grafiki google.)

11 komentarzy :

  1. Ciekawe sposoby. O wielu z nich nie słyszałam. Chętnie wypróbuję. :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły :) wypróbuję na pewno z miodem i bananem i może jeszcze z truskawką i bananem :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, o wielu połączeniach nie słyszałam, także post wniósł wiele nowego do mojej głowy :D
    póki co próbowałam tylko żółtka jajka na włosy i oliwy oczywiście :P
    mam jednak przeogromne pokłady aloesu, z którym nie wiem, co robić, więc na włosy będzie idealny :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że post przypadł do gustu i okazał się przydatny. :)
      Co do aloesu, można z niego zrobić nalewkę i go pić - ma bardzo wiele właściwości leczniczych, m.in. pomaga w trawieniu pokarmu i oczyszczaniu organizmu. Jest również antybakteryjny i łagodzi podrażnienia skóry - bardzo dobry na trądzik bądź jakieś niedoskonałości. :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dla mnie banan oraz miód :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam kiedyś jajek hahaha :D
    ale muszę wypróbować jeszcze inne sposoby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak byłam dzieckiem to mama robiła mi odżywkę z jajka :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. super:)
    obserwujemy?"

    http://musiclife-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia o tych sposobach :D :D Może wypróbuję aloes ;) :D
    Dziękuję za komentarz i obserwację, już się odwdzięczyłam :D
    Zapraszam ponownie:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne pomysly! Przylozylas sie do tego postu :)
    http://madziaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O ziemniakach i cebuli jeszcze nie słyszałam <3 Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1