sobota, 2 kwietnia 2016

Modne dodatki w sezonie wiosna/lato 2016


Minimalizm zawsze był, jest i raczej będzie modny. Rok 2016 jednak cechuje się wyrazistością, kolorami, bardzo dużą odwagą! Dlaczego?

Pierścionki, naszyjniki, bransoletki, kolczyki, diademy, korony, opaski, broszki.

Te dodatki królowały na wybiegach u wielu projektantów nie tylko w różnych kolorach, ale i kształtach! Szalonych, dużych kształtach!

Biżuteria: okrągła, podłużna, długa, krótka, w kształcie kwiatów, ptaków, liści…

Opaski, diademy lub korony można teraz nosić na co dzień, do każdej stylizacji, na każdą okazję!

Jeśli chodzi o naszyjniki, modne są: naszyjniki maksi,  chacersy (oplatające szyję naszyjniki przypominające obrożę) oraz elastyczne i plastikowe ozdoby, które kiedyś były w kioskach za grosze lub były jako prezenty w gazetach, np. w Bravo. Nosiło się je głównie w latach 90, w których modne były np. obroże na szyji. 

Broszki pojawiły się m.in. u Giorgio Armani i Gucci.

W 2016 roku króluje szaleństwo w modzie. Można je było ujrzeć na wybiegach: Dolce & Gabbana, Saint Laurent, Giorgio Armani, Gucci, Givenchy, Area, Balmain, Allude, Stella Jean czy Chanel.

Czas na inspiracje.





















































































































































































































































































































Jak Wam się podoba ten trend?

 Bo mnie bardzo. Uwielbiam kolory i różne kształty, jeśli chodzi o dodatki - poprawia mi to humor.
Hmm... w sumie jeszcze nie mam korony i diademu. Muszę to wkrótce uzupełnić u siebie. :) 
Pamiętajcie, żeby jednak nie przesadzać z dodatkami i nie wyglądać jak ,,przebrana" choinka, bo ozdoby mają uzupełnić stylizację - dopełnić ją, a nie zniszczyć efekt nadmiarem np. bransoletek i łańcuszków i jeszcze opasek. :)




  

12 komentarzy :

  1. Ja osobiście nie przepadam za dużymi, barwnymi naszyjnikami. Wolę minimalistyczny, subtelny łańcuszek. Za to bransoletki uwielbiam! Piękne zestawienie jest tych srebrno-niebieskich. Sama chętnie bym sobie takie sprawiła :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie agatkapomadka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę minimalizm... Bardzo fajne inspiracje:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole małe łańcuszki takie delikatne :) piękne te srebno niebieskie bransoletki!!
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria :) Ja stawiam jednak na delikatną.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje. Zwłaszcza ozdób do włosów, uwielbiam je!
    Zapraszam również do siebie.

    http://moj-kosmoss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Zwłaszcza ozdób do włosów, uwielbiam je!
    Zapraszam również do siebie.

    http://moj-kosmoss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. zauważyłam właśnie, ze ostatni stały sie modne te korony :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna biżuteria:)

    zapraszam do mnie i odpowiadam na każdą obserwację:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super biżuteria choć jeżeli chodzi o naszyjniki gustuję w takich bardziej delikatniejszych ;)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie zbyt lubię takie rzeczy i rzadko je noszę ... Ale post suuuuper !!
    Zapraszam do mnie
    http://recenzjealeksis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1