piątek, 8 kwietnia 2016

Patchwork Denim


   Kolorowe łaty, kontrastowe przeszycia, obcięte brzegi. Tak, to Patchwork Denim. Jest to trend inspirowany na latach 70. Najmodniejsze są łaty z jeansu. 
   Patchwork - jest to metoda szycia, w której łączy się ze sobą kawałki materiału o podobnych kształtach. Powstaje z tego całkiem nowy, oryginalny wzór.









































































































































































































































































































































12 komentarzy :

  1. Mało co mi sie podoba, jakos nie mój styl, chociaż lubie róże kroje z denim :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust. Ja np wiele z tych rzeczy bym bardzo chętnie założyła. :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za krojami w stylu "dzwony", ale te spodnie w stylu rurek bardzo mi się podobają w tym kroju ;)

    zapraszam reggaekarolina.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dżins , a te faktury robią wrażenie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    dorothablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią "wziełabym" cos stad to swojej szafy :) denim tej wiosny zawrocil mi w glowie!

    OdpowiedzUsuń
  5. patchworki to trochę już trudniejsza dziedzina mody. Czasem mi się podoba, czasem jest wręcz okropnie..na pewno to nie proste do stylizowania ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na razie ten wzór nie zachwyca mnie ale to do czasu :D
    za niedługo sie do niego przekonam ^^
    podobają mi się spodnie z łatami z bajek disnay
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje :)

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No to bardzo się cieszę, że dowiedziałaś się o nim właśnie na moim blogu. <3

      Usuń

UA-77791395-1