sobota, 16 kwietnia 2016

Rok blogowania za mną!

   Witajcie Kochani!
  Dzisiaj mija rok od założenia tego bloga. Na początku to miało być coś z formie zabawy: założę bloga, może ktoś będzie to czytał. Jednak we wrześniu to blogowanie strasznie mi się spodobało. Obecnie jest to moja pasja. Tutaj dzielę się z Wami swoją wiedzą o świecie mody, o poradach i swoimi stylizacjami.
Ze statystyk jestem bardzo zadowolona. Nie będę ich ujawniać, bo po co. One tak naprawdę nie są dla mnie najważniejsze. Dziękuję, że mam stałych czytelników, a wiem, że ich mam. Dziękuję za komentarze i mam nadzieję, że liczba obserwujących oraz osób, którym się spodoba mój blog, się zwiększy.
   Jeszcze raz dziękuję Wam za to, że tu jesteście!

 Mam dzisiaj dla Was dwie stylizacje.

1. Niby zwyczajna, bluzka, jeansy, ale jednak ta kudłata bluza z uszkami jest przeurocza i wielokrotnie wzbudza zainteresowanie, a buty łososiowe wniosły trochę radości do tego outfit'u.

2. Prążkowana zielona bokserka ze spódniczką w kwiaty, czarne rajstopy ze wzorkiem z boku i czarne balerinki.










































































































 
 
Zapraszam Was na mojego:
Snapchata: madzia0608
Instagrama: Magdalen0608


50 komentarzy :

  1. Gratuluję :D Mi roczek minie na koniec wakacji. Więc jeszcze dosyć sporo czasu :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ten roczek w pełni Ci minie nawet nie będziesz wiedziała kiedy. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. gratuluję ♥ mi jeszcze daleko do roku, bo aż w styczniu :D
    a co do stylizacji, obydwie śliczne, jednak tło przy zdjęciach drugiej trochę odciąga uwagę od samej stylizacji :/

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tło miało być białe, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam i wybrałam to. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Już rok! ;) Oby tak dalej! Wiadomo czasem jest lepiej czasem gorzej ale co tam! ;) Bardzo ładny post i fajne zdjęcia do niego dodałaś ;) pozdrawiam

    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tego roku i życzę następnych lat! Ładne stylizacje,wszystko świetnie wygląda. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację:) ja dopiero bloguję 5 miesięcy :) świetne zdjęcia:*

    zapraszam do mnie:) reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, ja mój już obchodziłam. Świetna bluza *.*
    Pozdrawiam,
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku blogowania i życzę jeszcze więcej takich rocznic :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i więcej takich okazji do świętowania życzę :D
    śliczna z Ciebie dziewczyna, super włosy <3

    Pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest super :3 a co do spódniczki nie jestem przekonana :)
    Gratuluje roku!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja uwielbiam tą spódniczkę, chociaż wiem, że wiele dziewczyn by jej nie ubrało. :) Pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Wyglądasz bardzo dobrze!
    Rok to już troszkę czasu, oby tak dalej!

    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  11. Gratulacje z powodu roczku! ❤
    Pierwsza stylizacja trochę nie dla mnie (choć przyznam, że wyglądasz w niej super!), ale druga jest prześliczna. Bardzo podoba mi się ta spódniczka. Ale powiem ci, że tło jest straszne po prostu. :< Odwraca uwagę od kreacji i jest nieestetyczne.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie. Wreszcie ktoś się odważył na jakąś krytykę. :)
      Postaram się, aby kolejne sesje były lepsze. :)
      Również serdecznie pozdrawiam. <3

      Usuń
  12. Super stylizacje! :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest mieć stałych czytelników! Gratuluję roku bloga! Mój blog obchodził urodziny w lutym :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje :)
    Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super bluza, mam taka samą hahahah

    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia i życze kolejnego roczku :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejnego roku zyczę :D
    fajnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roku bloga i zycze kolejnych udanych lat blogowania. Świetna bluza :)
    Nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i myślę, że się to spełni. :)

      Usuń
  19. Śliczna jesteś <3 Gratuluje roku i powodzenia dalej

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu !
    Śliczny blog :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Love both looks, they suit you beautifully. Gosh, girl your hair is gorgeous!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  22. That hoodie with ears is so adorable. And you too in the flowery outfit <3
    And what's that thing with cats hanging there??

    d'star

    *d'star*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This blanket with drawings of cats. At the beginning of the background it had to be white, but give up on the idea and hung the blanket. :)

      Usuń

UA-77791395-1