piątek, 27 maja 2016

Czy drugi człowiek się liczy? Czy warto być dobrym?

   Coraz częściej spotykam się w realu i w internecie z "najlepszymi" we wszystkim osobami. Co to znaczy? W czasach obecnych coraz więcej osób chce być idealnych, najlepszych. Uważają, że sukces im się należy nawet, gdy nic nie robią, aby go osiągnąć. Myślą, że mogą wszystko: obrażają innych, oczerniają, uprzykrzają życie. Ale po co? A po to, aby przypadkiem te osoby nie okazały się w czymś lepsze niż "ideały".
    ,,Jestem przecież najlepsza. Najlepiej prowadzę bloga, znam się na modzie jak nikt inny. Żadna blogerka nie dorasta mi do pięt. Nie wiem, po co w ogóle ktoś jeszcze zakłada blogi. Przecież i tak nie będzie lepszy ode mnie. Tylko mi należy się sukces. Tylko mi. Nikt inny się nie liczy". Mam nadzieję, że każdy zrozumie co mam na myśli pisząc te kilka zdań.  Mam po prostu wrażenie, że nawet w internecie, gdy jest jakiś naprawdę świetny blog, który może wielu osobom pomóc, wiele osób go nie docenia, nie przyczynia się do polecania i rozsławiania go, nawet żeby mógł komuś pomóc, bo przecież to konkurencja dla innych blogerów. Jest to tylko przykład. Podobne sytuacje zdarzają się na co dzień wszędzie. Teraz niestety bardzo dużo ludzi myśli tylko o sobie. Nie pomoże innym zdobyć szczęścia, osiągnąć sukces, bo najważniejsze jest przecież "JA".
   No właśnie. Egoizm, narcyzm, chamstwo. Jak można być tak zarozumiałą osobą? Osobą, która nie szanuje drugiego człowieka. Ba! Traktuje go jak jedno wielkie zero! Tak, jakby on nie miał żadnych praw, był nikim. A to nieprawda. Każdy jest kimś na swój sposób. Często zapominamy, że żadna praca nie hańbi, że nie ważne, jak jest ktoś ubrany, tylko jakie ma serce.
   Ja osobiście jestem bardzo wrażliwa na krzywdę innych. Uwielbiam pomagać. Bardzo często wysyłam SMSy na konkretne cele charytatywne. Dla mnie to jakieś 2 zł, jedna gałka lodów, jeden napój bądź jeden batonik, a dla innych to bliższe dojście do celu: np. do uzbierania pieniędzy na operację ratującą komuś życie czy na rehabilitację dla osoby, która bardzo ją potrzebuje. Dla mnie to kilka złotych, które i tak wydałabym na ,,głupoty", a dla innych to baardzoo wielee.
   Ostatnio jest głośno w mediach na świecie o uchodźcach. Wiele ludzi uważa, że nie powinno się ich przyjmować, bo to nie ludzie. I właśnie takie podejście do tego jest nieludzkie. Ok, rozumiem. Każdy się boi. Niektórzy uchodźcy wysadzają się i innych, gwałcą, mordują. Ale prawda jest taka, że nie tylko niektórzy muzułmanie tak robią. Wiele osób uważających się za chrześcijan też to robi i takie sytuacje zdarzają się nawet w Polsce. A jednak nie jest to tak bardzo nagłaśniane. Prawda jest taka, że ludzie są różni: są dobrzy i źli. Jednak warto pomagać wszystkim, nawet jeśli mamy to przepłacić życiem. Dlaczego? Ponieważ KARMA WRACA i nawet jeśli na ziemi tej karmy nie otrzymamy, to jednak ja wierzę, że po śmierci całe dobro zostanie docenione. Bo na ziemi jesteśmy tylko kilkadziesiąt lat, a po śmierci czeka nas wieczne życie nie mające końca. I chyba lepiej przez ten czas na ziemi być dobrym, a w wieczności być szczęśliwym,  niż na ziemi być złym, nie mającym serca, a w wieczności za to być nieszczęśliwym.
   Tak, jestem osobą wierzącą. Tak, mówię o tym publicznie. Tak, wierzę w życie wieczne po śmierci. Wierzę, że dobro lub zło dane innym, do nas kiedyś wróci. Może wiele osób ze mną się nie zgodzi. Bo przecież mam jeszcze niecałe 15 lat i co ja wiem o życiu. Co ja wiem o pomaganiu, o ludziach. Bo mnóstwo ludzi jest złych, ale czy to oznacza, że Ty też musisz taki być? I z tym pytaniem Was zostawiam.
   Rozpisałam się trochę, aczkolwiek i tak skróciłam swoją wypowiedź. Uwielbiam pisać na takie tematy. Dajcie znać, czy takie posty się Wam podobają i czy w ogóle ktoś to wszystko czyta.



Chcę Wam polecić kilka naprawdę świetnych blogów. Warto na nie zajrzeć (tak, będę u siebie reklamować innych, ponieważ może tym osobom uda się osiągnąć sukces, a ja im w tym pomogę):

 



 












 



 


Co myślicie, żeby kolejny post umożliwił Wam bliższe poznanie mnie, czyli Q&A?
Jeśli jesteście ZA, to piszcie mnóstwo pytań w komentarzach. Mogą być nawet bardzo trudne, bardzo chętnie na nie odpowiem. :)

17 komentarzy :

  1. Świetnie piszesz. Jesteś bardzo mądrą dziewczyną.
    Oczywiście obserwuje.
    Zapraszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trafne przemyślenia ;)
    świetne zdjęcia!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post. Ja jestem z natury dobra i moralna i czasem to nawet jest moją wadą xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój sposób myślenia :)
    warto być dobrym człowiekiem, mimo, że wydaje się, że lepiej w życiu mają Ci źli to jednak są to tylko pozory. Zdecydowanie się zgadzam, że karma wracam, bądźmy serdeczni, by inni byli tacy dla nas :)
    świetne, pozytywne zdjęcia! ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż uśmiech sam się na usta mi ciśnie. <3

      Usuń
  5. Mamy bardzo podobny tok myślenia, więc cóż mi pozostało... Obserwuje :D
    Genialnie pisze, ładne zdjęcie, tylko wygląd bloga nie w moim stylu, ale wiadomo, każdy ma swój gust. Jest porządnie wykonany, więc nie mam pytań. :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest bardzo głębokie. Zatkało mnie kiedy przeczytałam! Ty naprawdę masz 15 lat? Z tego jak piszesz wcale na to nie wygląda. Jesteś bardzo szczera i zresztą co tu dużo mówić masz rację. Moim zdaniem blogerzy powinni czuć się jak rodzina- przecież te same zainteresowania, pasja do pisania,to powinno ich łączyć, a nie dzielić. Nie rozumiem ludzi, którzy nie doceniają innych. To jest naprawdę okropne! Powinnaś pisać więcej takich postów, na pewno zostanę na dłużej, zaobserwuję no i wezmę z ciebie przykład! Dlatego teraz podam swój blog:
    http://diary-of-dreams-kingablog.blogspot.com/2016/05/tak-na-poczatek.html
    A tutaj blogi, które naprawdę warto przeczytać:
    http://spam2506.blogspot.com/
    http://janemilia.blogspot.com/
    Polecam! I serio gratuluję, świetny post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach więcej takich postów, więc zapraszam do zaglądania do mnie i bardzo dziękuję za komentarz, jest on wielką motywacją dla mnie do dalszego pisania bloga! <3

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzutka super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Co do tekstu, masz całkowitą rację :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. na twoim miejscu popracowałabym nad jakością zdjęć i w ogóle ich estetyką,wyglądem bloga jeżeli on ma kiedyś jeszcze funkcjonować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd bloga mi się podoba i nie zamierzam go zmieniać - każdy ma inny gust. Co do zdjęć - trudno jest zrobić fenomenalne zdjęcie, gdy robi się je samemu, nie ma się statywu ani pilota. Niestety nie stać mnie na lustrzankę, statyw i pilot, a rodziców nie mam zamiaru prosić o pieniądze, bo nie chcę ciągle czegoś od nich brać. Pozdrawiam

      Usuń

UA-77791395-1