niedziela, 8 maja 2016

Met Gala 2016 - najlepsze damskie kreacje

 
 Adriana Lima
 
 
 Aja Naomi King
 
 
 Alexa Chung
 
 
 Allison Williams
 
 
 Amber Heard
 
 
 Anna Wintour
 
 
 Bee Shaffer
 
 
 Beyonce
 
 
 Blake Lively
 
 
 Chloe Grace Moretz
 
 
 Ciara
 
 
 Cindy Crawford
 
 
 Claire Danes
 
 
 Dakota Johnson
 
 
 Demi Lovato
 
 
 Dylan Penn
 
 
 Elle Fanning
 
 
 Emily Ratajkowski
 
 
 Emma Stone
 
 
 Emma Watson
 
 
 Fei Fei Sun
 
 
 Gigi Hadid and Zayn Malik
 
 
 Hailee Steinfeld
 
 
 Hannah Davis and Derek Jeter
 
 
 Huma Abedin
 
 
 Imaan Hammam
 
 
Jenna Lyons, Jennifer Konner and Lena Dunham 
 
 
 Jessica Chastain
 
 
 Joan Smalls
 
 
 Josephine de La Baume and Mark Ronson
 
 
 Karolina Kurkova
 
 
 Kate Bosworth
 
 
 Kate Hudson
 
 
 Kate Upton
 
 
 Kate Holmes
 
 
 Kendal Jenner
 
 
 Kim Kardashian West
 
 
 Kylie Jenner
 
 
 Lara Stone
 
 
 Lea Seydoux
 
 
 Liberty Ross
 
 
 Lily Aldridge
 
 
 Margot Robbie
 
 
 Mia Wasikowska
 
 
 Michelle Monaghan
 
 
 Naomi Campbell
 
 
 Naomi Watts
 
 
 Nina Dobrev
 
 
 Olivia Wilde
 
 
 Poppy Delevingne
 
 
 Rachel Mcadams
 
 
 Rosie Huntington-Whiteley
 
 
 Samantha Boardman
 
 
 Selena Gomez
 
 
 Taylor Hill
 
 
 Taylor Swift
 
 
 Bella Hadid and the Weeknd
 
 
 Zendaya Coleman
 
 
Zoe Saldana
 
 
Które kreacje podobają Wam się najbardziej?


19 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia. Genialny post!

    marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Claire Danes i Nina Dobrev !! Piekne sukienki ;D ciekawy pomysl na post
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kreacje podobają mi się najbardziej, ale moim zdaniem Emma Watson wyglądała najlepiej :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  4. Emma miała sukienke która jej pasowała reszta to takie nieciekawe :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem najlepiej wyglądała Amber Heard <33. Ciekawy post!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow strasznie dużo tego , nie mogę się zdecydować :D

    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Claire miała najlepszą <3 Nie sądziłam, że stworzą cudo fosforyzujące.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre kreacje są naprawdę przedziwne.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Claire Danes moim zdaniem najlepsza, szczególnie gdy sukienka zaczęła świecić :D Zapraszam do mnie na post o MET Gali ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona Adriana Lima ,we wszystkim wygląda przepięknie :)Świetny post :) Może wspólna obserwacją? zależy mi na obserwatorach :)zacznij i daj znać u mnie ,żebym mogła oddać :) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/2016/05/blue-ripped-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Emma Watson i Gigi ciągle mnie zaskakują! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się Emma Watson i Emily, a najgorzej ubrana była chyba Selena;/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie stylizacja Seleny bardzo się podoba, ponieważ jest bardzo oryginalna i inna niż pozostałe. Osobno te rzeczy: kamizelka, ciężkie buty i delikatna sukienka nie bardzo pasują do siebie, aczkolwiek, gdy założyła je Selena i do tego ma spięte włosy i subtelny makijaż, efekt końcowy jest fantastyczny. Coś, co nie pasuje do siebie, zgrało się fenomenalnie dzięki detalom. :)

      Usuń
  13. Gigi wyglądała ślicznie! Masz rację - Selena wyglądała pięknie i bardzo oryginalnie :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie Blake Lively wyglądała najlepiej!

    personalnanawigacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze ? Żadna stylizacja mi się zbytnio nie podoba


    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciężko jest wybrać jedną najładniejszą stylizację, bo wiele przypadło mi do gustu :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAPRASZAM NA MOJĄ WYPZEDAŻ SZAFY, MOŻE COŚ ZNAJDZIESZ DLA SIEBIE:)
    http://clauddfashion.blogspot.com/p/wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1