piątek, 3 czerwca 2016

Strach

   Pewnego dnia pewna dziewczynka jak zwykle poszła do szkoły. Niby był to dzień jak co dzień, jednak jedna osoba i jedna chwila zmieniły jej życie.
   Nigdy nikt jej nie zauważał. Była niewidoczna niczym duch. Nikt jej nawet nie kojarzył, nie znał jej imienia. Dziewczyna była zagubiona. Bała się świata, ludzi, życia. Samotność była jej jedyną przyjaciółką. Nie odzywała się do nikogo. Miała wiele marzeń, jednak bała się je spełniać. Bała się porażki. Nic nie mówiła, bo bała się, że ktoś ją skrytykuje. Nagle idąc korytarzem jakiś chłopak na nią spojrzał. Nie było to zwykłe spojrzenie, było to coś bardzo tajemniczego. Podszedł do niej i przedstawił się. Dziewczyna odpowiedziała, pierwszy raz powiedziała coś w szkole innego niż słowo: ,,obecna" podczas sprawdzania obecności na lekcjach. Uśmiechnęła się w duchu. Zrozumiała bowiem, że rozmowa nie jest zła, że ludzi nie należy się bać. Ten chłopak okazał się być przełamaniem jej strachu. Stwierdziła, że zrobiła największy krok w swoim życiu. Kontynuowała rozmowę. Okazało się, że była sympatyczną, świetną dziewczyną, którą wszyscy polubili. Tydzień później miała ona mnóstwo znajomych, zaczęła spełniać marzenia i przede wszystkim miała chłopaka, który zmienił jej życie i zniszczył w nim strach.
   Jest to opowiadanie, które właśnie wymyśliłam. Jakie ma ono przesłanie? Jaki sens? Po prostu. Mówi ono o tym, że to, czy pokonamy strach, czy pokonamy w sobie jakieś blokady, zależy od nas. Czasami do tego jest jeszcze ktoś potrzebny, aczkolwiek to od nas zależy, czy my przyjmiemy pomoc tej osoby. Ta dziewczyna odpowiedziała tylko jak się nazywa i to zmieniło jej życie na lepsze. Czy warto się ukrywać? Bać wszystkiego? Czy nie szkoda na to czasu i życia? W końcu żyje się raz. Może warto robić to co się kocha, spełniać marzenia, cieszyć się z każdej chwili, w każdej sytuacji widzieć pozytywne rzeczy. Może warto to robić po to, aby na starość uczyć tego samego najpierw dzieci, a potem wnuki lub by mieć po prostu co wspominać. Nie warto przejmować się nieuzasadnioną krytyką lub bardzo popularnymi obecnie hejtami. Nie warto przejmować się kto co powie. Życie jest jedno i mamy je po to, aby jak najwięcej z niego skorzystać i móc pomagać innym, bo to świetna rzecz.









 







Zapraszam na snapchata: madzia0608
oraz Instagrama: Magdalen0608

12 komentarzy :

  1. Strach jest nawet w najbardziej odwaznej osobie. ja sama, mam go dużo, ale coraz bardziej udaje mi się go przelamac, bo warto ;>
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strach ma tylko wielkie oczy. Nic więcej :)

    Piekna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Strach i blokady są najgorsze :/ Tak wiele by się bez nic zrobiło xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladasz :) Jednak spódnca nie w moim guscie :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie się zgadzam, nie warto marnować życia na ciągłe ukrywanie się. Nawet nie zorientujemy się, kiedy minie nasze życie i nie spełnimy swoich marzeń :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. opowiadanie świetne! ciężko zniszczyć strach ale warto
    próbować i znaleźć w sobie odwagę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący wpis :) A zdjęcia bardzo ładne :)
    Chętnie obserwuję :*:) Zostaję tu na dłużej :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i postaram się nie zawieść :)

      Usuń
  8. Warto sie odważyć i porostu żyć,śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta historyjka bardzo dobrze obrazuje strach. Te z pozoru nic nie znaczące sytuacje wprowadzają do naszego życia ogromne zmiany - dla przykładu, ja kiedyś wstydziłam się pozować do zdjęć, ale odkąd wstawiłam moją pierwszą fotę do sieci i dostałam kilka lajków to jakoś pchnęło mnie do przodu i teraz jestem tu, gdzie jestem - mam bloga, na którym regularnie pokazuję siebie :).
    pięknie wyglądasz *.* masz świetną figurę i włosy♥ a spódniczka jest słodka :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i twoja historia świetnie udowadnia, że warto przełamywać strach, który się da przełamać. :)

      Usuń

UA-77791395-1