piątek, 10 czerwca 2016

Styl Małogrzaty Sochy

    Było już kilka zagranicznych celebrytek, ale Polki również potrafią się całkiem dobrze ubrać.
  Małgorzata Socha – aktorka, która zdecydowanie wyróżnia się swoim stylem. Stawia na klasykę, kobiecość, koszule, piękne sukienki podkreślające jej atuty, czyli długie nogi, biust i zgrabną sylwetkę. W swoich stylizacjach dba o szczegóły: dodatki, świetnie ułożona fryzura, piękny makijaż. Jej outfity nie są nudne, wręcz przeciwnie. Każdy z nich jest inny. Inny, a jednak świetnie pasuje do Gosi. Aktorka ma fantastyczne wyczucie stylu, lubi bawić się modą i rewelacyjnie jej to wychodzi. Wpadki modowe? Jeśli jej się zdarzają (baardzo rzadko) to są one nieistotne. Na tle wielu udanych stylizacji, nieudana wydaje się być zamierzonym celem. Często jest ubrana w czerń lub granat i jakieś kolorowe dodatki. Na co dzień stawia natomiast na wygodę, ale nie zapomina o kobiecości. Do jeansów i bluzki zakłada np. marynarkę. Najlepiej wygląda według mnie w sukienkach – bardzo świeżo, kobieco, zmysłowo i z klasą!
    Ta blondynka zdecydowanie jest jedną z najlepiej ubranych polskich celebrytek.

 

 








































6 komentarzy :

  1. Jak dla mnie Gosia ubiera się idealnie <3 Też tak kiedyś bd, w jej wieku wyglądać :D Hehe.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma fajny styl i wszystko pokazane tutaj bardzo mi ie podoba jednak za nia sam nie przepadam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jej stylizacje nie zawsze są trafione, ale jako aktorkę naprawdę ją uwielbiam :)

    Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę aby zostawić ślad u mnie :) Pozdrawiam.
    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię styl Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wygląda świetnie! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją!
    Na początku najbardziej podobała mi się ta biała sukienka na górze, ale im niżej zjeżdżałam tym bardziej nie mogłam się zdecydować, która kreacja jest najlepsza!
    Może ty szukasz sukienki na specjalną okazję? Jeśli tak to zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1