poniedziałek, 27 czerwca 2016

Sukienka maxi w poziome paski

  
   Właśnie zaczęły się wakacje. Wyjazdy, odpoczynek, dwa miesiące wolne od szkoły. Wreszcie jest czas, aby zrobić wiele fajnych rzeczy, na które nie było czasu w trakcie roku szkolnego.  Miałam możliwość jechania na dwie kolonie. Nie lubię kolonii i również z innych powodów zrezygnowałam z tych propozycji. Czy żałuję? Nie. Mam wiele innych planów. Wakacje spędzę w domu, ale wiele rzeczy zrobię. Ostatnio np. zajęłam się przerabianiem spodni na spodenki: cięcie, szycie, farbowanie ich... To ciekawe zajęcie. :)
   Teraz przechodzę do zdjęć. Ta sukienka jest moją ulubioną. Trochę ją sama przerobiłam, ponieważ jej ramiączka były trochę na długie i je skróciłam przy pomocy igły i nitki. Sukienka świetnie podkreśla sylwetkę. Postawiłam na srebrne usta. Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam się z nikim, kto miałby na nich taki kolor. Mnie on się bardzo podoba. Jest oryginalny. Niewiele osób by usta pomalowało na ten kolor. Tak naprawdę jest to kredka do oczu, lecz na ustach również się świetnie trzyma i prezentuje. Biały delikatny naszyjnik i beżowe sandały nadają lekkości i dopełniają stylizacje.


















Sukienka: Terranova
Sandały: CCC
Instagram: Magdalen0608

6 komentarzy :

  1. Sukienka jest super, ale zawsze paski w maxi sukienkach wydaja mi się, że pogrubiają :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to poziome paski mogą pogrubiać lub nie. Wszystko zależy od dopasowania ich do sylwetki. Np grube pasy i kontrasty w kolorach zdecydowanie dodadzą kg, ale też podkreślą figurę. Dlatego osoby o większej masie ciała nie powinny takich stylizacji ubierać, bo będą wyglądać zdecydowanie gorzej niż by chciały. Takie outfity są dobre dla kobiet o szczupłej i chłopięcej sylwetce, ponieważ wtedy zyskają one kobiece kształty.
      Natomiast drobne, poziome, gęste paski ukrywają niedoskonałości, ponieważ po prostu odwracają od nich uwagę. Dlatego takie ubrania mogą spokojnie nosić panie o większych sylwetkach.
      Ważne są kolory: ciemne paski wyszczuplają, a jasne paski optycznie powiększają. :)

      Usuń

UA-77791395-1