środa, 16 listopada 2016

Powrót - oby na stałe oraz rzeczy od Zaful


Ostatni post był 25.10., a dzisiaj jest już 17.11. (co prawda dopiero zaczął się jakąś godzinę temu, ale jest już siedemnasty). Dlaczego taka przerwa? A no dlatego, że spełniłam swoje postanowienie. Kupiłam lustrzankę ze statywem i bezprzewodowym pilotem. Nie ukrywam, że trwało to długo. Najpierw trochę się wahałam, szukałam jakie są polecane na forach, pisałam do niektórych osób. W końcu się zdecydowałam. Byłam w sklepie w moim mieście gdzie jest ściągany z hurtowni różny sprzęt, a znalezienie odpowiedniego zajęło sporo czasu, jednak nie żałuję. Wcześniej na zdjęcia musiałam zabierać: krzesło, taboret, który stawiałam na krześle, dopiero na nim stał fatalnie robiący zdjęcia aparat cyfrowy, który, żeby nie spadł, był przytrzymywany tabletem. Potem godziny na przerabianiu zdjęć. Dużo tego było, prawda? Teraz idę tylko z pilotem, statywem i lustrzanką. Jakość zdjęć o niebo lepsza. Zdecydowanie najlepszy mój zakup w tym roku. Co to oznacza? Częstsze posty. Mam tyle różnych pomysłów! Żeby urozmaicić ten blog, nadać mu kolorów i przede wszystkim - życia! Ale czas pokaże, czy będę miała aż tyle wolnych chwil, aby to wszystko realizować. 






















Dodam tylko, że narzutka <tutaj> oraz naszyjnik <tutaj> pochodzą ze sklepu Zaful i tutaj bardzo miłe zaskoczenie - spodziewałam się słabych jakościowo rzeczy, a jednak się pomyliłam. Jakość narzutki jest bardzo dobra. Mam też z ich sklepu śliczną bluzeczkę, w której się zakochałam od pierwszego wejrzenia - już niedługo będzie z nią post. :)
Wiązane balerinki - DeeZee
Kozaki - Czas na buty
Bluzka - Cropp
Spodenki - C&A
Płaszcz - House

32 komentarze :

  1. Świetnie ! Trzymam kciuki żeby starczyło Ci na to wszystko czasu i dużo wolnych chwil życzę bo sama wiem coś o tym jak mało czasu człowiek czasem ma na swoje pasje 😘 o tym też u mnie nowy post na blogu także zapraszam dominatt.blogspot.com 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że jednak znajdę wiele czasu wolnego. <3

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o robienie zdjęć to nawet sam pilot robi sporą robotę bo nie musimy ciągle ustawiać migawki :) Jesteś bardzo podobna do głownej bohaterki serialu Pamiętniki Carrie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna Sophia Robb jest bardzo ładna, więc dziękuję za to porównanie. :D

      Usuń
  3. Doskonale znam ten problem ze zdjęciami i z powodu tych domowych 'statywów' rozbiłam tył telefonu, którym robiłam zdjęcia. Na szczęscie kamera nie ucierpiała. Kilka miesięcy temu kupiłam sobie Nikona, teraz jeszcze potrzebuję pilota i jakiegoś dobrego statywu. :|
    Życzę kreatywności i oczywiście wytrwałości w dalszym blogowaniu.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie aparat też wiele razy leżał na ziemi, ale nic mu się nie stało. Jednak pomimo to statyw jest znacznie lepszym rozwiązaniem. Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Podobaja mi się kozaczki a mam ta sama narzutkę co masz na pierwszych paru zdjeciach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest naprawdę świetna i jestem z niej zadowolona. :)

      Usuń
  5. kozaki są cudowne :)
    masz piękne włosy

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczne balerinki tylko że granatowe :)
    ale masz śliczne włosy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyglądasz, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja dosyć prosta, ale śliczna!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w prostocie tkwi piękno, dziękuję. :)

      Usuń
  9. Fajne rzeczy!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ❤
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook




    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, fajnie że wracasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Super, że wróciłaś, powodzenia! :)
    Pozdrawiam, liisiialy.blogspot.com - zapraszam na vlog :D

    OdpowiedzUsuń
  12. masz śliczny uśmiech!

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana buty są super. Takie teraz totalnie modne. Mi by się widziały z jakąś fajną mini, czarną. Mmm... Ale się rozmarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze jakieś tego typu kupić, ale póki co nie mam na to funduszy. Jeszcze dzisiaj mi się telefon zepsuł i co prawda jest jeszcze na gwarancji, ale mam przeczucie, że jednak będę musiała kupić nowy. :/

      Usuń
  14. Ja chyba na święta zafunduję sobie lustrzankę, by posty na blogu pojawiały się częściej i były ciekawsze :)
    Zresztą teraz to, czy mam zdjęcia zależy od tego czy jest ktoś, kto chce mi je robić. Jeśli nie, to nie mam zdjęć :/


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja nie mogłam na nikogo liczyć, więc kombinowałam z ,,domowymi" sposobami, na zdjęcia jak szłam to zapewne wyglądałam komicznie, krzesło, na nim taboret i aparat + tablet, potem ustawianie wszystkiego, no było z tym dużo ,,zachodu". :)

      Usuń
  15. śliczny wygląd blog i zdjęcia również :)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1