piątek, 16 grudnia 2016

Koszula + czerwone szpilki



























15 komentarzy :

  1. szpilki <3
    Ile bym dała za takie.
    Niestety moje 180 cm wzrostu mi na to nie pozwala.
    Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego? Ewentualnie będziesz się wyróżniać z tłumu, ale najważniejsze, żebyś się dobrze czuła. :)
      Zazdroszczę Ci tego wzrostu. Zawsze chciałam mieć minimum 175cm. Brakuje mi około 4 cm. :(

      Usuń
  2. Uwielbiam wysokie buty, ale niestety muszę się ograniczać do max 5 cm (mam 180cm i nawet przy tym wzroście sporo wyróżniam się z tłumu). Niskie botki, sandały itp. są przynajmniej wygodniejsze :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam chyba te same buciki, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great photos :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula świetna a pierwsze zdjęcie jest cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ta koszula bardzo wpadła mi w oko *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kupiłam ją w H&M za 40 zł. :D

      Usuń
  7. Czerwone szpilki to odznaka kobiecości,bardzo śliczne połączenie ;)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego typu luźne koszule ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula - kolor, fason idealny ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1