niedziela, 4 grudnia 2016

Zima i podsumowanie współpracy z Zaful


Śnieg, pełno śniegu, wszędzie biało, zimno. Czy tylko ja tego nie lubię? 
Brak ochoty na robienie czegokolwiek. Mam tyle pomysłów w głowie, tylko bym mogła zrobić, ale co z tego, skoro, co tu owijać w bawełnę, nie chce mi się. Chociaż nie! Jest jedna rzecz, którą mogłabym robić na okrągło! Spać! 24 godziny na dobre. Czy ktoś jeszcze tak ma, czy to jednak ze mną jest coś nie tak? :D 












Zmotywowałam się do zrobienia tych kilku zdjęć. Była to godzina troszkę po 15, a mega ciemno.
 Ja codziennie wracam do domu po 16, no czasami koło 18. Więc wtedy jest jeszcze ciemniej. Skomentuję to jednym słowem: ZIMA.



Naszyjnik: <klik>


Podsumowanie współpracy z Zaful <klik>.

Narzutka <tutaj>


Naszyjnik <tutaj>

Bluzka <tutaj>

Czarna bluzka <tutaj>

Naszyjnik <tutaj>

Zaful <zapraszam>

Dziękuję za współpracę. :)
Gorąco zachęcam do zaglądania w linki. :D


21 komentarzy :

  1. Mam tą beżową narzutkę! Jest super! Gdzie tyle śniegu? U nas w centrum Polski nic nie ma! :o
    Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Podkarpaciu, a konkretnie w Bieszczadach. :D

      Usuń
  2. Mam pytanie, gdzie jest te podsumowanie współpracy? Po kliknięciu w link przenosi mnie na stronę Zaful, a liczyłam na kilka słów o tej firmie. To trochę chamskie, że na siłe próbujesz zdobyć kliknięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowaniem współpracy jest ostateczne podanie zdjęć z rzeczami ze sklepu Zaful oraz linki do tych rzeczy. Sprawdziłam, wszystko działa. Obok napisu jest link z przejściem na stronę główną tego sklepu. Kilka zdań o nim jest w każdym poście, w którym znajduje się jakiś element z Zaful. Proszę zajrzeć we wcześniejsze posty, tam są oceny dotyczące tej firmy. Szczerze? Nie widzę w tym nic chamskiego. Myślę, że chamskie jest napisanie komentarza, który jest bez sensu, nie przeglądając wcześniejszych treści. No chyba że źle zrozumiałam jego przesył. Więc mogę jakieś szczegóły, co konkretnie jest tutaj ,,chamskie"?

      Usuń
    2. Konkretnie zapraszam do tych dwóch postów:
      http://magdalenblog.blogspot.com/2016/11/white-black-and-gold-zaful.html#more
      http://magdalenblog.blogspot.com/2016/11/powrot-oby-na-stae_16.html#more

      Usuń
  3. Super kożuszek :)
    Ty to dopiero masz śniegu! Nie to co u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne rzeczy, poklikane :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To futerko totalnie nie w moim stylu jednak na tobie ładnie wygląda :) Pozostałe rzeczy bardzo ciekawe!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacje, ale najlepsze to masz wlosiska! :)

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1