czwartek, 19 stycznia 2017

Sukienka + choker


Witam wszystkich serdecznie. :)
Wciąż biało. U mnie brak chęci do czegokolwiek. Chcę już lato... Mam tyle pomysłów, ale brak motywacji do ich realizacji. Póki co chcę jakoś przeżyć te egzaminy gimnazjalne. O dziwo nie mam żadnych stresów i w sumie aż tak bardzo mi na nich nie zależy. Uczę się całkiem dobrze, próbne miałam kilka razy i poszły mi całkiem nieźle. Potem już z górki. Koniec gimnazjum i do liceum. Najprawdopodobniej pójdę do liceum do innego miasta i zamieszkam z internacie. Profil: medialny. Więc jako optymistka planuję kolorową, ciekawą przyszłość, a co będzie to będzie. :D Na razie mam ferie. Ale one szybko lecą. Cóż. Całymi dniami w domu, śniegu nie lubię, więc na podwórko jeśli wychodzę, to znaczy, że muszę. A jak leci u Was?


Dostałam taką śliczną sukienkę od Zaful <klik>
Jestem nią mega zauroczona, tylko że niestety jest na mnie troszkę za krótka. Jeszcze nie zdecydowałam czy ją sprzedać (jakby może ktoś był zainteresowany to proszę pisać: magdapodkalicka01@wp.pl), czy dać do krawcowej, żeby doszyła mi u dołu około 3-4 cm białą falbankę (tylko wtedy nie będę mogła przytyć ani trochę, bo się wtedy w nią nie zmieszczę, gdyż póki co jest w biuście na styk). A w sklepie na razie wszystkie zostały już wykupione (wcale się nie dziwię). 
Choker mam natomiast od SammyDress <klik>

7 komentarzy :

  1. Mam całkiem podobną sukienkę i bardzo ładnie Ci w niej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sukienki są bardzo dziewczęce :D
    lekkostylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, dziewczęca sukienka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, dziewczęca sukienka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choker jest piękny ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1