piątek, 17 lutego 2017

14 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia i piękne tło!
    W stylizacji najbardziej urzekła mnie koszula. Zazwyczaj sięgałam po klasyczne czerwone, ale teraz myślę nad zakupem tej zielonej.
    Gdzie ją kupiłaś? :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAA WSPANIALA JESTES! SKĄD SPODNIE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat sama przerobiłam, więc są moim własnym projektem. :)

      Usuń
  3. bardzo fajne wyszłas na zdjeciach i podoba mi się sceneria :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Wspaniałe zdjęcia i przepiękna koszula :D
    Zastanawia mnie tylko jedna rzecz... Czy nie było Ci zimno podczas sesji? :)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i akurat wtedy świeciło słoneczko i było dość ciepło, więc nie zmarzłam. :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Super zdjęcia! Masz prześliczne włosy <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia:D
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1