poniedziałek, 6 marca 2017


Spodnie: Szachownica

18 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      PS. Planuję za jakiś czas je ściąć. ;)

      Usuń
  2. Masz cudowne włosy! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te body :) Bardzo podoba mi się stylizacja :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te body :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbrdziej z tego wszystkiego to podobaja mi sie body <3 Sa rewelacyjne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczę zdjęcia, a ubrania muszę pokazać i cały wpis mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że wpis się spodobał. :)

      Usuń
  9. Jakie fajne spodnie. Chciałabym takie. A jak szukam po sklepach z wysokim stanem to nie ma nic w moim guście... Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz prześlicznie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne włosy! piękne są po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz włosy :) stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1