czwartek, 2 marca 2017

  
Witam Was serdecznie.
   Ostatnio nie piszę notek tylko głównie same zdjęcia. Dlaczego? Ponieważ zima działa na mnie fatalnie i nie mam weny do pisania. Dzisiaj byłam na podwórku i wiatr wiał dość mocno (znowu), jednak w zaledwie 10-15 min zrobiłam tą sesję. Oczywiście często w tle można spotkać moich towarzyszy, którzy mnie nie opuszczali. :)
   A tak w ogóle, czy tylko ja czekam już na lato? Słońce, ciepło, spodenki, letnie koszulki, sukienki. Totalnie inny klimat. W moim przypadku również znacznie więcej energii. :)
Pozdrawiam :D

5 komentarzy :

  1. Mnie urzekły spodnie i muszę Ci przyznac, że coraz lepiej wychodzisz na zdjęciach <3 Brawo!
    Klikłam w linki mogę tez liczyć na Ciebie u mnie?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no zachwyciła mnie ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1