poniedziałek, 20 marca 2017


Witam wszystkich.
Jak Wam mija marzec? Zbliżają się testy gimnazjalne i matury. Kto się przygotowywuje do nich?
Dzisiaj wróciłam do domku i tak spontanicznie zadecydowałam, że idę na zdjęcia. Oczywiście, jak to u mnie bywa, nie byłam sama. Moi mali towarzysze dali mi tyle swoich autografów, że nikt nie jest w stanie podrobić mojego outfit'u z ostatnich zdjęć. Oryginalność rządzi. A jak Wam się podoba stylówka nie do podrobienia z końcowych zdjęć?

  Buty: SammyDress <klik>
 Bomberka: SammyDress <klik>
Zegarek: Zaful <klik>

7 komentarzy :

  1. Ja w tym roku mam egzaminy gimnazjalne. Przygotowuję się do nich, ale szczerze to wcale się nie stresuję. Ale taka już jestem, zawsze biorę wszystko na lajcie i nigdy się nie stresuje haha. Ma to swoje plusy i minusy.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko :O Jak Cie te koty wybrudziły :O Oooo nieee :O
    Zestawienie fajne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze było gdy ja coś tam sprawdzam na aparacie, a tu Mia (ta biało-szara) myk mi na nogę skoczyła i od tego zaczęło się ,,rozdawanie autografów" na moim ubraniu. :D

      Usuń
  3. Wyglądasz zjawiskowo :)! Piękna kurteczka.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1