sobota, 15 kwietnia 2017

2 lata blogowania!!!

   Kochani, dzisiaj mija dokładnie 2 lata od założenia przeze mnie tego bloga. Na początku to szło tak powoli. Nie przykładałam się zbytnio do tego. Potem zaczęło mi się to coraz bardziej podobać. Wciągnęłam się w blogowanie. Zaczęły się współprace. Pierwsza była z firmą Lambre, potem z Ozsecials, a potem z Zaful i SammyDress, (te współprace wciąż trwają), ostatnio nawiązała ze mną współpracę firma Rosegal. Tak naprawdę to wszystko dzięki Wam - moim czytelnikom. Naprawdę jest Was duża ilość. Nigdy nie spodziewałam się, że w ogóle ktokolwiek będzie tu zaglądał, a już w ogóle  obserwował czy komentował posty. A jednak. :)
   Mój blog nie jest jeszcze perfekcyjny. Ba. Jeszcze wiele mi do tego brakuje. I ja wiem o tym. Jednak wydaje mi się, że jest różnica między postami z samego początku bloga, a ostatnimi. Dzięki temu, że blog zaczął się rozwijać, zainwestowałam w profesjonalny sprzęt. Tym samym wydałam praktycznie wszystkie odłożone pieniądze, jakie miałam. Ale było warto. Nie mam w miejscowości, w której mieszkam, za wiele miejsc, gdzie mogłabym te zdjęcia robić... niestety. Była też zima, a ja miałam wiele postów o tematyce bardziej letniej, w związku z czym zdjęcia robiłam w domu. Tło nie jest na tych zdjęciach za ciekawe, ale stwierdziłam, że najważniejsza jest stylizacja. Nie będę więcej zanudzać.
   Oto zdjęcia od początku mojego bloga do ostatniego posta. Sami oceńcie, czy coś się zmieniło. :)
  


11 komentarzy :

  1. Obserwuję jako Gabriela Jaworska
    na instagramie obserwuję jako gabrielajaworska
    Ja na swoim blogu też nie dawno obchodziłam urodziny bloga tylko nie drugie a pierwsze życzę dalszych sukcesów :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać zmianę w wyglądzie :)
    Gratuluje dwóch lat na blogosferze i życzę kolejnych.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre stylizacje miałas naprawde udane, fajnie, że cos działasz i jestes z tego zadowolona. Życzę Ci dalszych sukcesów i wiekszych statystyk :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.
    Pozdrawiam i obserwuję 😉
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Tak się składa, że w tym miesiącu mój blog też obchodzi urodziny, ale trzecie :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog ma już trzy latka, ale czuję się, jakbym go niedawno założyła haha.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też w tym roku stuknie dwa latka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kochana <3 ! Najgorzej jest zacząć, ale potem blogowanie wciąga :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! widac ogromny progres w twoich zdjeciach+ mi niebawem zbliza sie rocznica blogowoania ;3


    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1