środa, 12 kwietnia 2017



Hejka wszystkim!
Już prawie święta, a zaraz po nich egzaminy gimnazjalne! Szczerze? Mega się cieszę. Dlaczego? Bo wreszcie (mam przynajmniej taką nadzieję) nie będzie tyle nauki i nacisku na egzaminy (tak jakby decydowały one o całej naszej przyszłości, a przecież to nie matura). W związku z tym będę mieć więcej czasu na bloga. Planuję też wprowadzić tematykę Beauty (kosmetyki, ich recenzje, itp.).  Ogólnie mam mnóstwo pomysłów i chcę je realizować. Ale co będzie to będzie. 
Kiedyś już to pisałam. Ale powtórzę. Właściwie zadam Wam pytanie. Może Wy znacie na nie odpowiedź. Bo ja nie. Jak czuje się osoba, która potrafi totalnie obsmarowywać inną osobę za jej plecami (chciałam to tak delikatnie ująć, bo na myśl mi się cisnęło inne sformułowanie), a potem normalnie do niej podchodzić, rozmawiać i pytać o różne rzeczy? Czy taka osoba ma jakiekolwiek uczucia? Czy ona myśli? Może jest tutaj ktoś, kto mi odpowie na tą moją zagwozdkę. 
Wesołych Świąt Kochani!!!


 Buty:  Rosegal <klik>
Bluzka: New Yorker 


39 komentarzy :

  1. Jak to jest? Powiem Ci kochana tak: moja rzekomo najlepsza przyjaciółka z gimnazjum taką niespodziankę mi zrobiła. Tak, uważałam ją za kogoś mi bliskiego, a ona potrafiła bezczelnie nagadać innym jaka to ja nie jestem, co ja robię etc. To nie było miłe. Gdy się o tym dowiedziałam to szczerze nie wiedziałam co zrobić. Byłam młoda i głupia. Wiem, że wtedy źle postąpiłam wybaczając jej dwulicowość, ale teraz wiem, że na pewno bym tak nie zrobiła. Z czasem przekonałam się, że nie warto ubiegać o kogoś kto w sumie ma Cię w czterech literkach :D tak więc..czy taka osoba ma uczucia? Wątpię. Jednak pamiętaj jedno..karma powraca :D:D do niej już powróciła, a ja? Jestem szczęśliwa, że się odcięłam od tej toksycznej znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że karma zawsze wraca. Cieszę się, że jesteś teraz szczęśliwa. Takie znajomości sprawiają, że człowiek staje się silniejszy i bardziej odważny. :)

      Usuń
  2. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post dear :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat zdjęć :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ludzie są dwulicowi i mają bardzo sprzeczne emocje i uczucia w sobie. Co do stylizacji - piekna bluzka :)

    Fotografia sposobem - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że ja chyba nigdy nie zrozumiem, jak można być tak zakłamanym i fałszywym. Ale cóż. XXI wiek. Trzeba się do tego przyzwyczaić. :/

      Usuń
  6. Twoje włosy są przepiękne. Zrób post o ich pielęgnacji :) Zdjęcia i stylizacje super. Pozdrawiam
    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję za pomysł. Za niedługo taki post się pojawi na blogu. :*

      Usuń
  7. Super wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś śliczna! Ja niestety przygotowuje się do maturki, a z tego co pamiętam, egzaminy gimnazjalne to banalna rzecz. :) Ja też nie rozumiem osób, które obgadują, a później zachowują się jakby sprawy nie było..
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pozytywne zdjęcia :) Wesołych Świąt!
    co do takich fałszywych osób to znam ten ból....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że regularnie komentujesz moje posty. ♥♥♥

      Usuń
  10. Wspaniale wyglądasz! Stylizacja bardzo ładna :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz i przepiękne masz wlosy, moje chyba nigdy nie spelnione marzenie <3

    No niestety są ludzi dwulicowi, jak to się mówi: przyjaciele, a za plecami skurwie.... :/
    chyba każdy z nas to przerabial- niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy każdy to bym raczej nie powiedziała, ale powiedzenie ,,Najlepszy przyjaciel to największy wróg'' jest bardzo często prawdziwe (ale nie zawsze).

      Usuń
  12. Niestety tak czasem z ludźmi bywa, też to przerabiałam:/
    Wspaniale wyglądasz, śliczna bluzka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również życzę Wesołych świąt , masz piękne blond włosy i śliczna jest ta bluzka różowa *_*
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam :
    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jutro pojawi się post o mojej pielęgnacji włosów, więc serdecznie zapraszam. ♥

      Usuń
  14. Powodzenia na egzaminach :) Tymi gimnazjalnymi nie ma co się przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na egzaminach! :)
    Piękne, pozytywne zdjęcia <3
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzka <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się top ;)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1