piątek, 19 maja 2017


Wow! Nie było mnie tu ponad miesiąc! Ale to nic, bo wracam z podwójną energią i kolejną współpracą! Skutki niedługo na blogu. :) Dzisiaj pogoda jak najbardziej dopisała, więc z niej skorzystałam. Dwie sesje za mną (druga ukaże się w niedzielę). Profile do szkół średnich bądź kierunki studiów już wybrane? Dajcie znać co wybraliście. :)
Przy okazji mega mega mega Wam dziękuję, że pomimo iż mnie tyle czasu tu nie było, to odwiedzin bloga było naprawdę sporo. <3


 Kombinezon: Zaful <klik>
Buty: DeeZee 

14 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia i sukienka cudna :) Ja w tym roku wybierałam sobie szkołę średnią i jak dopisze mi szczęście to będę na kierunku przemysłu mody :)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam iść na ten kierunek i w sumie wciąż chcę, ale taka szkoła jest ode mnie mega daleko i chyba nic z tego. Powodzenia w takim razie ♥

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz *.* świetna stylizacja i fryzura ♥
    poklikane :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy kombinezon :) Bardzo dobrze w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. prezentujesz się rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest <3 ahhh i ten kolorek!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest świetny. Też go uwielbiam <3

      Usuń

UA-77791395-1