wtorek, 27 czerwca 2017

Haul kosmetyczny


   Cześć wszystkim!
 Dzisiaj nadszedł czas na haul kosmetyczny. Byłam w Rossmanie. Weszłam do niego, bo mi się nudziło. Po prostu. I dobrze, że miałam przy sobie pieniądze, a trochę ich wydałam. :)

 Regenerujący bałam do ciała. Ma ciekawy i bogaty skład i cudownie pachnie. Dodatkowo firma Evrée ma bardzo dobre opinie. Jestem ciekawa czy ten balsam się u mnie sprawdzi. A może któraś z Was go już miała?

Zalotka do rzęs. 

 Krem do rąk firmy Cztery pory roku. Ma lekką, delikatną konsystencję, co bardzo lubie w kremach.

 Dezodorant z Nivea świetnie się u mnie sprawdza, dlatego wciąż go wybieram. Niestety Rexona podrażniała mi skórę, a inne typu Isana czy Dove na mnie nie działały.

 Oczyszczający żel do mycia twarzy z aktywnym węglem. Od niedawna wszystkie kosmetyki z węglem w składzie mają bardzo dobre recenzje i działają cuda. Jedne mniej, drugie bardziej, ale to już zależy od ilości węgla i innych składników, z którymi został on połączony. Ja jestem ciekawa, jak ten żel zadziała na moją twarz.

Nawilżająco-matujący krem do twarzy. Używałam go i polecam. Dla mnie jest świetny.

 Wazelinka do ust. Skusiło mnie opakowanie. Cudownie pachnie i ma fajną, lekką konsystencję.

 Uwielbiam kosmetyki z Ziaji, a te maseczki stale goszczą w mojej kosmetyczce. Dla mnie są świetne.

 Tej maseczki jeszcze nie używałam, ale wydaje mi się, że fajnie nawilży i odżywi skórę, patrząc na jej skład: mnóstwo witamin i bio kwas hialuronowy.

 Maseczki pod oczy i maseczka naprawcza. Nie mają jakichś bogatych składów, ale wzięłam je, żeby przetestować.

 Zmywacz do paznokci. Ciągle kupuję ten z Isany.

Pierwszy raz kupiłam lakier z Miss Sporty. Stosawałyście go już może? Jestem ciekawa, ile wytrzyma w stanie idealnym na paznokciach.


Zapraszam na mojego Snapchata: madzia0608

4 komentarze :

  1. Tez kupiłam sobie zalotkę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Wiele ciekawych nowości, będziesz miała co testować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki!
    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UA-77791395-1